Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2
Verwijderd
Kijk even op http://www.hardwareinfo.net/pcadvies.php
Dit kun je als basis gebruiken en op details veranderen naar je persoonlijke wensen
Suc6
Dit kun je als basis gebruiken en op details veranderen naar je persoonlijke wensen
Suc6
Verwijderd
Duron 800 250
MSI K7T-Pro2a(met onboard sound)350
128 MB PC133 150
TNT2 M64 +TV out 200
Standaard Miditower 100
20,4 GH Maxtor 5400 350
Flop 50
HP Deskjet 840C 350
HP Scanjet 3300 200
Iiyama S700JT 600
52x CDROM 100
Voor 2700 piek een leuk systeempje.
En voor 300 piek kun je ook nog een fikkertje erbij doen
MSI K7T-Pro2a(met onboard sound)350
128 MB PC133 150
TNT2 M64 +TV out 200
Standaard Miditower 100
20,4 GH Maxtor 5400 350
Flop 50
HP Deskjet 840C 350
HP Scanjet 3300 200
Iiyama S700JT 600
52x CDROM 100
Voor 2700 piek een leuk systeempje.
En voor 300 piek kun je ook nog een fikkertje erbij doen
Verwijderd
Ik kan me hier dus ZOOOOOOO aan ergeren, mensen die zelf nog geen systeem in elkaar kunnen zetten, en wel van die domme threads gaan lope posten
GA NAAR DYNABYTE OFZO MAN!!!!!
of koop een dell ofzoiets
WAT EEN VIEZE KUT REACTIE!!Op dinsdag 06 februari 2001 17:19 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
Ik kan me hier dus ZOOOOOOO aan ergeren, mensen die zelf nog geen systeem in elkaar kunnen zetten, en wel van die domme threads gaan lope posten
Ga dan naar een ander forum (Onzin-forum ofzo) en post daar JOUW rotzooi
edit:
sorry, mijn reactie was een beetje overdreven |:(;
ik neem bij deze mijn woorden terug
sorry, mijn reactie was een beetje overdreven |:(;
ik neem bij deze mijn woorden terug
Verwijderd
hoezo kut-reactie?
ik vind het terecht
als je zelf geen systeem van 3000,- piek kan bedenken en misschien ook te lui bent om het wel te doen hoor je gewoon hier niet thuis
(op GOT dan)
ik vind het terecht
als je zelf geen systeem van 3000,- piek kan bedenken en misschien ook te lui bent om het wel te doen hoor je gewoon hier niet thuis
(op GOT dan)
Natuurlijk kan ik dat zelf wel bedenken, ik was alleen benieuwd wat jullie zouden doen voor dat geld, maar schijnbaar ben je te stom om dat te bedenken.Op dinsdag 06 februari 2001 17:37 schreef kyle_2000 het volgende:
hoezo kut-reactie?
ik vind het terecht
(op GOT dan)
Ik vraag me nu wel af waar het forum eigenlijk voor is, ik kan me nauwelijks indenken dat je op alle postings die jouw niet aanstaan zo reageert: je zou er een dagtaak aan hebben!!!!(etterbak)
Verwijderd
beetje DIMMEN mannetjeOp dinsdag 06 februari 2001 17:19 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
jij loopt hier nog maar net twee maandjes rond , en gaat hier mensen met een normale vraag aflopen zeiken.
waarschijnlijk word je op school veel gepest en wil je dat hier afreageren.
beetje zielig niet ?
ga ff naar buiten ofsow een frisse neus halen..
Ik heb net mijn woorden teruggenomen, omdat ze misschien wel erg hard waren, maar de laatste 2 postings hierboven zijn ook zeker waar!
Met alle respect voor killerloop
Met alle respect voor killerloop
Ik zou ook voor die configuratie van oppertweaker gaan:)
Voor die 300,-- die je over heb kan misschien toch naar Geforce2MX gaan. Want je weet het maar nooit;) Misschien wordt ie wel UT verslaafd>:)
Voor die 300,-- die je over heb kan misschien toch naar Geforce2MX gaan. Want je weet het maar nooit;) Misschien wordt ie wel UT verslaafd>:)
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Verwijderd
nounou beeeeeeeeeeeeeetje overdreven reacties he?
Maar goed.... zal wel wat hard aankomen die reactie van mij ofzo..........blijf het een domme vraag vinden......laat anders die vriend ZELF hiero vragen wat ie moet kopen, nu doe jij het voor hem, terwijl je dus blijkbaar hebt toegezegd dat jij het zelf wel kon........
maargoed ik heb blijkbaar wat "overdreven"gereageerd.....
en over dat "je loopt hier pas 2 maandjes rond"Wat heeft DAt er nou weer mee te maken?? shiiiit man moet ik nou respect hebben voor de gene die hier langer rondlopen dan?? doe normaal man, mijn tweak kennis staat ECHT niet gelijk aan de tijd die ik hiero aangemeld ben hoor. dat gaat al veeeeeeeeeeel langer terug. dus dat soort reacties slaan OOK nergens op
Maar goed.... zal wel wat hard aankomen die reactie van mij ofzo..........blijf het een domme vraag vinden......laat anders die vriend ZELF hiero vragen wat ie moet kopen, nu doe jij het voor hem, terwijl je dus blijkbaar hebt toegezegd dat jij het zelf wel kon........
en over dat "je loopt hier pas 2 maandjes rond"Wat heeft DAt er nou weer mee te maken?? shiiiit man moet ik nou respect hebben voor de gene die hier langer rondlopen dan?? doe normaal man, mijn tweak kennis staat ECHT niet gelijk aan de tijd die ik hiero aangemeld ben hoor. dat gaat al veeeeeeeeeeel langer terug. dus dat soort reacties slaan OOK nergens op
Lezen is ook niet je beste vak geweest hé, als je goed gelezen had, had je geweten dat ik alleen wou weten wat een ander had gedaan in dit geval, en nog iets: hoe kan hij dat volgens jou hiet zelf vragen als hij geen computer heeft?.Op dinsdag 06 februari 2001 21:36 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
nounou beeeeeeeeeeeeeetje overdreven reacties he?
Slimmerik, Ik denk dat je nog veel moet leren voor je mijn respect wint
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:41
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Helemaal mee eens, denk aan je bloeddruk:)Op dinsdag 06 februari 2001 18:41 schreef killerloop het volgende:
[..]
beetje DIMMEN mannetje
jij loopt hier nog maar net twee maandjes rond , en gaat hier mensen met een normale vraag aflopen zeiken.
waarschijnlijk word je op school veel gepest en wil je dat hier afreageren.
beetje zielig niet ?
ga ff naar buiten ofsow een frisse neus halen..
Pagina: 1