Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HDD] HDD naar Klok

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Ik heb op mijn werk nog aantal defecte HDD's liggen. uit garantie en aantal 10 GB diskjes.

Ik heb beetje op Internet gezocht maar niet echt gevonden, zijn er uberhoubt mensen die ooit een van een defecte HDD nog iets hebben kunnen maken.

Toen ik nog op school zat leeraar die een HDD zelf had gemod door plexyglas te gebruiken en een servo de schijf te laten draaien en en de koppen.
Wat ik er van zou willen zien is er een klok van te maken. dan is deze 1 gemod en ook nog bruikbaar op je buro :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• XnbX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 18:02
Ik heb ooit een filmpje gezien vna iemand die van een dode Hdd een klok had gemaakt dus het moet mogelijk zijn.

Verwijderd

Dat ziet er echt gaaf uit zeg! Ga ik ook een keer proberen heb nog wel een HDD liggen :), Lijkt me wel moeilijk trouwens :P

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
De beste oplossing

Je nieuwe speakerset :p

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Dat is nog gafer! En het klinkt ook nog redelijk ook nog :*)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Nice... Zal wat Sites na lopen en insperatie opdoen dan vervolgens stoute schoenen aantrekken en proberen te bouwen :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Jird
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-08 11:52
_/-\o_ _/-\o_ juistem, deze zocht ik echt al een heeeeeeeeeeele tijd. meende dat hij op de frontpage had gestaan, maar kon hem niet meer vinden. ;( als ik tijd kan vinden ga ik binnenkort maar eens sleutelen om te kijken of het gaat lukken... :9~ O+

als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Pagina: 1