[Case] Goede kast voor €55?

Pagina: 1
Acties:
  • 950 views sinds 30-01-2008

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe kast. Eisen:

- Miditower (ATX)
- 3 hdd's, 2 opticals, 1 flop
- Goede koeling
- Lampjes / ruitjes / pimpdingen geen bezwaar.
- Ik heb zelf al een 120mm fan, en 3 80mm fans, het zou leuk zijn als deze er allemaal in zouden passen.
- Rond de 55/60 euro, mag iets meer zijn, mag liever iets minder zijn ;)

Nu heb ik de volgende cases op het oog:
- Point of View Turbine -€45
- Thermaltake Soprano VX - €48 (of event. een andere soprano)
- Apevia X-Gear €59 (met voeding die ik kan verkopen)
- Thermaltake Xaser Swing €57
- Cooler Master Centurion 5 CAC-T05 €50
- Alternatieven? Als iemand nog een leuke case weet? :)

Enkele alternatieven waarvan ik niet weet of ze echt goed zijn:
Apevia cases
Sunbeam Trio
Tacens Sagitta (lux)

De verschillen tussen deze cases zijn niet echt groot, ik zoek dus eigenlijk naar een goed gekoelde kast met veel mogelijkheden. Flexibiliteit (screwless etc) maakt niet echt uit.
De Point of View kast lijkt mij prima voor mijn doeleinden, maar daar zijn niet zoveel tests over te vinden... :'(

Bedankt alvast bij het bepalen van de keuze! O+

[ Voor 3% gewijzigd door FitTiv op 16-04-2007 20:05 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Coolermaster Centurion 5 ?
Crap, had je er al staan :X

[ Voor 41% gewijzigd door ThinkPad op 16-04-2007 18:10 ]

Verwijderd

Coolermaster Centurion 5

Zonder twijfel

Buiten die je al hebt staan zou ik het niet weten, de Coolermaster voldoet eigenlijk in alle gevallen en is goedkoop (helemaal als je kijkt wat je krijgt).

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 18:11 ]

Verwijderd

Is er ook een optie voor een kast met ingebouwde voeding voor ong. 100 euro?

• MichielioZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11-2025
Zelf heb ik al jaren nu tot volle tevredenheid een Antec SLK3700 AMB en heb er nog over gedacht om over te stappen op de goedkope SLK3000B (in de pricewatch issie 42,50 euro).
Misschien is dit kastje wat voor je ?
Heeft meer dan genoeg koelingsmogelijkheden lijkt me, maar kan tegelijkertijd ook erg stil zijn (met goede fans).

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

• FitTiv
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:12:
Is er ook een optie voor een kast met ingebouwde voeding voor ong. 100 euro?
Als dat een topic hijack is, dan weet ik het niet.

Als dat een vraag aan mij is, dan is het antwoord nee, heb zelf een prima voeding :)

Verwijderd

Voor ongeveer 100 euro heb je een: Antec Sonata II incl. Antec 450Watt voeding !

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
De Centurion 5. Heb ik zelf ook. Mooie, degelijke kast voor weinig geld, met twee fans ingebouwd. Prima temps hier.

• MAXed_out
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-02 15:22
Als je een goedkope kast wil met veel koelings mogelijk heden en al die andere eisen die jij hebt, zou ik een Aplus Xclio II nemen.
Hij staat voor minder dan 50 euro in de pricewatch en heeft ook nog eens een enorme 25mm fan in het zijpaneel. Er kunnen 4 opticals, 1 floppy en minstens 4 HD's in.
Dus ruimte en koeling is iig geen probleem.
Check anders ff mijn revieuw van die kast: http://tweakers.net/productsurvey/survey/4261
En ik geloof dat ook alle drie die fan's van jouw er ook wel in passen.

• FitTiv
MAXed_out schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:36:
Als je een goedkope kast wil met veel koelings mogelijk heden en al die andere eisen die jij hebt, zou ik een Aplus Xclio II nemen.
Hij staat voor minder dan 50 euro in de pricewatch en heeft ook nog eens een enorme 25mm fan in het zijpaneel. Er kunnen 4 opticals, 1 floppy en minstens 4 HD's in.
Dus ruimte en koeling is iig geen probleem.
Check anders ff mijn revieuw van die kast: http://tweakers.net/productsurvey/survey/4261
En ik geloof dat ook alle drie die fan's van jouw er ook wel in passen.
Klopt het dat de opticals achter van die klepjes zitten? :)

• MAXed_out
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-02 15:22
Klopt het dat de opticals achter van die klepjes zitten? :)
Ik zei alleen dat het MOGELIJK was om 4 opticals te plaatsen ;)
Ik heb zelf 1 optical achter een bijgeleverd klepje geplaatst daaronder een fancontroller en de andere 2 heb ik gebruikt voor mn HD's met silencer's.

Verwijderd

FitTiv schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:08:
- Alternatieven? Als iemand nog een leuke case weet? :)
Antec NSK6000? (vanaf €51,50 in de pricewatch). Misschien is voor jou de NSK4000 ook nog een optie: goedkoper (vanaf €38,10), maar kleiner en geen audio-poorten aan de voorkant. Qua uiterlijk zijn ze vergelijkbaar met de Antec Solo, maar dan vermoedelijk zonder de pianolak-finish. :)

Hier een user-review van de NSK6500 (=NSK6000+voeding).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 02:58 ]

Verwijderd

Centurion 5. Geen twijfel mogelijk.

Oke, onderbouwing...

Slimme opzet van de kast, lekker dikke panelen, geen scherpe randen, thumbscrews aan de achterkant, alles klopt gewoon. Ben persoonlijk niet supertevreden over setups in deze kast met meer dan 3 HDD's ivm standaard koeling, maar dit is niet heel ernstig en zeker voor jouw plan speelt dat dus geen rol. Verder ziet 'ie er lekker strak en degelijk uit, zelfs m'n wederhelft vindt hem mooi ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 02:43 ]

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Ik heb hier een Asus TA-210. Deze kast is volgens mij nou rond de 45 euro. Zelf bevalt hij me wel, alleen je moet er maar van houden, maar dit is bij de meeste kasten zo.

www.koopeendroom.nl

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06-2025

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Als je iets meer geld uit wilt geven dan is dit misschien ook een goed alternatief:
http://www.azerty.nl/prod...1b-b-sl-zwart-zilver.html

Alles gaat via een rail systeem. De harddisks gaan met plastic insteekglijders en de dvd-spelers glijden over boutjes die worden meegeleverd. Dit alles klikt zo op z'n plaats. De insteekkaarten worden dmv een grote clip op hun plek gehouden. Ding weegt wel aardig wat :P Alles aan dit ding is makkelijk. Prijs/kwaliteit vind ik hem erg goed. Ik heb het grotere broertje hiervan (ook 75 euro). Erg mooie stevige kasten voor weinig geld :)

BIj de harddisks kan je tot 92mm fans (3x) gebruiken voor de koeling. Verder kan je je 120mm fan ook zo kwijt. De koeling werkt erg goed. Je harddisk worden niet eens warm. Je kan namelijk tussen elke disk een slot openlaten. Komt de koeling zeer ten goede! M'n raptors zitten enkele graden boven kamertemperatuur in deze kast :)

[ Voor 30% gewijzigd door R-O-Y op 17-04-2007 18:32 ]

Youtube Download ubersnel.nl

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-02 13:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de Recom Zenith. Zelf erg tevreden mee, hij is screwless voor de schijven/stations, 2 grote fans en 1 kleine, zij paneel, deurtje (ok die is beetje brak imho) en leuke bling bling lichtjes :P Fans zijn bijgeleverd, standaard bijzonder stil.

Oja, vergeten:
pricewatch: Recom Zenith (ATX, Geen PSU, Zwart) € 54,68

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2007 18:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Aopen QF50D
Alle Bay's weg gewerkt, goede voeding (Forton 350watt (Forton maakt veel binnenwerken voor andere voedingen). 12cm fan die wel ok is.
Het enige dat ik heb veranderd is de gril voor de 12cm outtake weg gedremeld.
(heb hem btw draaien als 2e comp)
Afbeeldingslocatie: http://www.wave-computer.de/pix/prodpic/200x200/t/tqxn80.gif

http://tweakers.net/productsurvey/120506

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Slimme opzet van de kast, lekker dikke panelen, geen scherpe randen, thumbscrews aan de achterkant, alles klopt gewoon. ;)

Plus 120mm TriCool fan aan de achterkant en hd vibratie opvangrubberdingen.

Yes, but no.

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-02 18:22
Aopen heeft nog wat goedkope kastjes.
Ze zijn best wel degelijk en goedkoop, maar ik vind ze zelf een beetje te kantoorachtig

Verwijderd

mieJas schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:32:
[...]
Plus 120mm TriCool fan aan de achterkant en hd vibratie opvangrubberdingen.
hmm... misschien heb je daar wel een extra pluspuntje... Maar zeg nou zelf, dat ding is toch oerlelijk tegenover de Centurion 5, die trouwens ook nog stoffilters over het gehele frontpanel heeft :p

Verwijderd

Het mooiste vind ik dat er bij de Centurion 5 echt is nagedacht over de airflow en de opbouw van de kast. Veel kasten hebben koeling waar het zit omdat het mooi staat of goed zou moeten werken.

Bij de Centurion 5 heb je aan de voorkant een stoffilter en daarvoor een voorkant die volledig uit een rooster bestaat. Dan heb je achterin een grote, stille maar krachtige 120mm fan. De airflow wordt dan dus direct door de gehele kast van voor naar achter van onder naar boven.

Voorin waar de minst warme elementen zitten trek je koude lucht naar binnen (waarbij stof netjes in het stoffilter blijft hangen) die lucht verplaatst zich naar achter over het moederbord en de onderdelen daarop, naar boven naar de fan en de voeding. Volgens de ATX standaard blaast een voeding lucht achteruit en/of zuigt hij van onder aan, dat past dus ook perfect in de airflow.

Als je hete harde schijven hebt dan zit er voor de hdd bays ook nog een stille 80mm fan (deze twee fans krijg je dus bij de al goedkope kast en zijn erg krachtig maar toch bijzonder stil) zodat je de harde schijven koel kunt houden. De airflow blijft daarbij hetzelfde.

Deze goede airflow zorgt ervoor dat het koel blijft in de kast en ook nog eens stil doordat er geen rare kronkels of wervelingen in de airflow zitten. Je hoeft er verder ook niet over na te denken, alles is kant en klaar. (Alleen kun je nadenken of je de voorste fan nodig hebt).

De fans worden aangesloten met een 3 pins aansluiting zoals op je moederbord, maar converters naar de molex stekkers (zoals in je DVD brander gaat bijvoorbeeld) zitten er ook gratis bij.

Om de boel nog wat stiller en koeler te krijgen zit er ook een rooster in de zijkant van de kast en krijg je daarbij een stevige verstelbare toeter welke vast zit aan de zijkant van de kast (maar eventueel gemakkelijk te verwijderen is, net als de fans). Deze zorgt ervoor dat je CPU koeler direct frisse lucht voor zichzelf van buitenaf kan aanzuigen. Dit kan behoorlijk helpen bij de koeling.
De toeter is echt heel erg degelijk en gemakkelijk te verstellen. Je kan hier ook eventueel een fan tussenplaatsen zonder veel moeite, maar dit werkt vaak niet lekker icm je CPU koeler. Als tweaker zijnde kun je het wellicht wel goed op die manier gebruiken. Je kan er ook een fan plaatsen zonder de toeter.

Dan de voorkant van de kast, daarop zit natuurlijk een mooie zilverkleurige power knop en een reset knop. Daarbij 2 zeer felle blauwe leds voor de HDD activiteit en de power led. Ook vind je er een speaker uitgang en microfoon ingang en 2x USB. Dit is allemaal vrij standaard.
Maar ook vind je een firewire poort, dit is iets wat je toch minder vaak ziet op de goedkopere kasten. Vaak zie je dat er wel een plekje voor is, maar hier geen connector zit.

De voeding hang je op met 4 schroeven aan de achterkant, maar ook met de mogelijkheid 2 schroeven aan de voorzijde van de voeding tegen de bovenplaat aan te schroeven. Dit is iets wat de boel flink wat extra stevigheid kan geven en dus prettig is als je voeding ook die mogelijkheid heeft. De schroefjes voor de voeding krijg je erbij, samen met de schroefjes ed voor het moederbord. Ook krijg je een kleine weekijzeren ring om je front IO kabels door te lussen tegen EMI en een plakker met tie-rip houder om kabels netjes vast te maken waar nodig.

Aan de zijkant zitten 2 thumbscrews zodat je zonder gereedschap de zijkant kunt openen. Eventueel kun je deze vervangen door bijgeleverde schroefjes, bijvoorbeeld tegen kinderen. De zijkant heeft ook een mogelijkheid een slotje te bevestigen zodat het helemaal niet meer te openen is. Harde schijven en CD/DVD/frontbay spul is allemaal zonder gereedschap te bevestigen en dat zit erg stevig. Wel is aan te raden de losse klepjes die voor de niet gebruikte gaten zitten weg te halen (gaat heel simpel) omdat deze anders kunnen gaan meetrillen met de harde schijf bijvoorbeeld.

De bevestiging is gemakkelijk weg te halen als je iets hebt wat per se met schroeven vast moet.

De kast zelf heeft een stevig frame met dunne lichte platen aan de zijkant en bovenop. Het rooster voor met alu balken weegt ook niet veel. Dit zorgt ervoor dat het een lichte kast is, maar het frame zit zo in elkaar dat het toch erg stevig is. Ideaal als je veel met je kast sleept naar LANs bijvoorbeeld.

Al met al een geweldige kast dus, hij is dan ook behoorlijk populair. Je krijgt echt veel voor je geld en dat is toch altijd wel prettig.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Thermaltake Mambo
Thermaltake Swing
Thermaltake Matrix
Antec SLK3000B
Cooler Master Centurion 5
Gigabyte GZ-X1

Ik heb ervaring met de Antec, de Centurion 5 & de TT Mambo. De Centurion sluit aan op je fans, je krijgt er btw al een 120mm & 80mm bij :)

Instagram / YouTube

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02 12:51
ik vraag me nu stiekum toch af wat de centurion 5 beter is dan de cavalier 3 Ik weet het die laatste is net een tientje duurder, maar wel met een deurtje waardoor het geheel net iets stiller wordt voor mijn gevoel.

naja anyway tis jouw systeemkast dus zul je zelf moeten kiezen. Echt foute kasten zijn er niet meer voor die prijs geloof ik, of je moet een dure sweex / pruts ding tegenkomen met messen als randen.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Verwijderd

Een deurtje stiller? Denk het niet.

Het stopt airflow van voor naar achter (wat vaak de ideale airflow is) waardoor je een andere airflow moet verzinnen die je wellicht niet helemaal stil kan krijgen (botsing van lucht recht op het moederbord bijvoorbeeld). Daarnaast gaat een deurtje vaak meetrillen met een DVD of HDD.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02 12:51
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 03:38:
Een deurtje stiller? Denk het niet.

Het stopt airflow van voor naar achter (wat vaak de ideale airflow is) waardoor je een andere airflow moet verzinnen die je wellicht niet helemaal stil kan krijgen (botsing van lucht recht op het moederbord bijvoorbeeld). Daarnaast gaat een deurtje vaak meetrillen met een DVD of HDD.
Airflow verhaal klinkt inderdaad logisch.

Heb ze echter beide hier gehad, en ik had toch de indruk dat de cavalier 3 versie stiller / rustiger was. Wat betreft het meetrillen, het is een volledig allu deurtje dus wellicht dat die daardoor niet meetrilt (heb ik althans nooit gehoord hier)

Maarja kasten blijven ook altijd beetje gevoels dingen, wat vind ik mooi / past bij de rest van wat er staat. En nsa was te lui om zijn opticals en floppy drive naar zwart om te zetten omdat er nu een zwarte kast kwam, en zeg nu zelf wit/beige opticals in een zwarte kast is geen gezicht. Deurtje dicht en niemand die het meer ziet. Maar das mijn situatie en niet die van de TS.

offtopic:
ps voel je vooral niet aangevallen, want je airflow verhaal snijd wel degelijk hout. Tis mij alleen nooit echt opgevallen in die zin.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Verwijderd

Nee je hebt helemaal gelijk, kasten zijn echt een heel persoonlijk iets. Smaken verschillen nu eenmaal enorm.

Het is natuurlijk wel zo dat een deurtje de geluidsgolven direct reflecteerd naar de andere kant en dus niet richting jou. Het is dan niet zo dat de boel stiller IS, maar je hoort er minder van dus het LIJKT stiller. (Wat natuurlijk net zo gunstig is ;))

Wat de een heel mooi vind vind de ander heel lelijk. Daarom kan je bij kasten alleen maar kijken naar wat je krijgt voor je geld, wat het afwerkingsniveau is, hoe goed de kast is in bepaalde situaties, maar verder houdt het een heel eind op. Er is een hoop keuze, dus kies vooral iets wat je zelf mooi vind.

Als tweaker maakt het toch niet heel veel uit, werkend krijg je het uiteindelijk toch wel.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Over dat deurtje: Onderop zit vaak een inham zodat daar wel lucht doorgaat. Ze zijn bij CM ook niet dom ;)

Verwijderd

Dan nog is dat niet een ideale airflow natuurlijk :P

Je hebt ook kasten die aan de voorkant een groot stuk plastic hebben zonder iets van luchtdoorlaat, dan kun je beter een mooi deurtje hebben als zo'n stuk plastic voor je neus :+

• SteaRic
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:52
Zelf was ik ook al opzoek naar een nieuwe budget kast met ongeveer dezelfde specs die jij hebt.
Vond nog een niet echt bekende kast, namelijk de Aplus Cubic.

Best ruime kast, met nog een fanductje en een temperatuurdisplay.

Afbeeldingslocatie: http://www.komplett.be/img/p/400/309319.jpg

http://www.aplus-case.de/pages/products/qubic/e_qubic.html#
Review in het Duits.

Pricewatch €53 bij Salland

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hey naar zoon topic ben ik al een paar dagen op zoek, wat goed.

ik lees in je ts dat je de volgende kast hebt staat: Point of View Turbine -€45

deze hebben ze bij de computerland ook onder de naam AP Turbine Case

Ik ben ook op zoek naar een goede kast, normaal heb ik zoiets van ag joh doe niet zo dom koop er gewoon 1 maar, ik wil eigenlijk wel een keer een goede case hebben

ik vond de antec 900 wel een goede case maar icm een 8800gts 320 vond ik het toch maar een beetje krap.

Eisen voor mij zijn een raampje aan de zijkant, dan vind ik er leuk, en ben zelf niet zo heel handig met een dremel.
Moet een beetje stil zijn.
usb en audio aan de voorzijde is handig maar geen must
in hoe wel van wat frutsels aan de voorkant mooie ledjes enzo maar het moet er ook een beetje mooi uitzien, niet te strak maar ook geen dikke spiderman strepen er op.
budget +- 70euro ligt er aan hoe mooi ik hem vind
Grote intake fans aan de voorkant.
gekleurde led fans vind ik ook wel mooi.

het volgende komt er waarschijnlijk in
a8n sli deluxe
4x 512mb
8800gts 320mb
amd 3000+
2x sata2 schijfen
2x ide schijfen
nec dvd branden
bracket voor portable hd (voor school)
voeding denk ik Coolermaster Extreme Power voeding (430W)

case's die ik wel mooi vind:
Sunbeam Trio 59euro
Antec Nine Hundred maarja weer een beetje te duur 99euro en te klein eigenlijk
Cooler Master Centurion 5 59euro
MS-TECH LC-402 39euro lijkt me niet zoon goede kwaliteit merk ken ik ook niet, uiterlijk vind ik wel mooi, moet niet erg veel gekker worden
Thermaltake Soprano 69euro dat glimmende zwart vind ik niet echt heel mooi, en ook geen leds oid volgens mij
Xion 1 XON-012 Zwart 66euro
NZXT Apollo Gaming Case (retail, zwart, APO-002) mooie uitstraling zouden die kleuren fans erbij zitten? mag
deze
en deze
en deze vind ik ook wel mooie

Mag je er van uitgaan dat er kleuren fans zoals op de plaatjes word weegegeven bij in zitten?
misschien moet ik ook rekening houden met het aantal schijfen wat ik ga gebruiken? de kans is groot dat er nog een 500gb sata bij komt
Als laatste wat vinden jullie van die kasten waar de schijfen in de breete staan? lijkt me wel handig bij het aansluiten e.d. maar koelt het dan wel goed? wat is julllie mening daar over?

Prijs mag een beetje mee geschoven worden als er een goede voeding is zit, maar dat moet het wel een goede zijn, en niet zoon prut sweex, qtec ding

[ Voor 3% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-04-2007 01:35 ]

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik ben een beetje van mijn mening verandert

Nu zoek ik eigenlijk gewoon een kast met een window aan de zeikant, liefst met fans met een paar gekleurde ledjes, en iets leuks aan de voorkant, stijl mag ook maar dan wel iets verlicht.

goed geluid dempen, en ruim

Verwijderd

Is dit niks voor je?

Afbeeldingslocatie: http://www.xitac.nl/applications/CatalogManager/images/P_xion2.JPG

Hij is er in het zwart en in het grijs.

Kost €61,58 bij azerty.nl

Verwijderd

Offtopic* heb een vraagje voor de centurion 5 gebruikters , bij azerty.nl kun je zo'n sidepanel windows kopen voor de centurion 5, maar je sidepanel koeler valt dan wel weg, gaat dit uitmaken in temps? want nu blaast ie recht op de heatsink van de AC7..

thx

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:24:
Is dit niks voor je?

[afbeelding]

heb ik in mijn handen gehad iig zoiets, mega licht en slap geval, ik dacht dat is niks, dus ik heb maar een coolermaster centurion gekocht

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 21:55
Kost iets meer, maar dan heb je ook wat....koop een tweedehands Antec P180. Staan weleens op Marktplaats rond de 75 - 80 euro.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:24:
Is dit niks voor je?

[afbeelding]

Na 3 maanden is TS er waarschijnlijk al uit :o

Topicwaarschuwing wegens oude }:O staat er niet voor niets...

Sowieso niet echt een topic waar veel inzet uit blijkt.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.