heey tweakers,
Ik ben bezig aan een download systeem, maar ik wil dat ze niet de link kunnen zien waar het bestand zich vind.
Nu heb ik op internet bij (google) gevonden dat je het met dit gedeelte een hoop kan doen.
Als ik nu op de link klik dan krijg ik dat download scherm voor me.
Vanaf daar komt het probleem:
Als je op open klik of op opslaan dan kan dat maar hij download maar telkens 352kb
Hij download dus niet het volledige nummer
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?
het hele script van die file is:
Ik ben bezig aan een download systeem, maar ik wil dat ze niet de link kunnen zien waar het bestand zich vind.
Nu heb ik op internet bij (google) gevonden dat je het met dit gedeelte een hoop kan doen.
PHP:
1
2
3
4
5
| header("Content-Type: application/mp3"); header("Content-Disposition: attachment; filename=$titel2.mp3"); readfile("$waar"); |
Als ik nu op de link klik dan krijg ik dat download scherm voor me.
Vanaf daar komt het probleem:
Als je op open klik of op opslaan dan kan dat maar hij download maar telkens 352kb
Hij download dus niet het volledige nummer
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?
het hele script van die file is:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| session_start(); include("../../includes/config_inc.php"); if($_SESSION['loggedin'] == 12345){ $dj = $_GET['dj']; $id = $_GET['id']; $query = mysql_query("SELECT * FROM tracks WHERE dj = '$dj' AND id = '$id'"); if($object = mysql_fetch_object($query)){ $waar = $object->waar; $titel = $object->track; $titel2 = str_replace(" ", "_", $titel); // set the content as octet-stream header("Content-Type: application/mp3"); // set it as an attachment and give a file name header("Content-Disposition: attachment; filename=$titel2.mp3"); // read into the buffer readfile("$waar"); } }else{ header("Location: ../../index.php?module=error&e=2"); } |