Toon posts:

nieuw gamesysteem budget rond de 2000 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey

ben al een tijdje bezig met een nieuw systeem samen te stellen, ik koop het in augustus ( even sparen :p). ik zou graag jullie mening hebben over volgende componenten.

intel Core 2 E6600
Asus Striker Extreme, nForce 680i SLI
Zalman CNPS9700 LED CPU Cooler
2* OCZ pc6400 platinum xtc latency 4-4-4-15
Asus GeForce 8800 GTX 768MB DDR3
seagate 320GB SATA II 7200RPM 16MB Barracuda
2*NEC AD-7170S 18x (SATA, Dual-layer, Labelflash, black)
Thermaltake Armor VA8000BWS
Cooler Master RP-650-PCAP Extreme Power, 650W (ATX 12V 2.01)
Logitech X-540
Logitech Gaming Keyboard G15
Logitech G3 Laser Mouse
Samsung SyncMaster 940BF (19", 2ms gg, D-sub/DVI-D)
Sony Floppydrive 1,44mb Black

dit is momenteel al over budget maar de prijsverlagingen moeten nog komen ;)

Verwijderd

Topicstarter
de pc word gebruikt voor te gamen en er word geoverclockt :)

Verwijderd

Waarom nu al een systeem samenstellen en pas in augustus kopen?
In augustus hebben ze al weer hele andere nieuwe/betere/goedkopere hardware...
En dat moederbord...veel te duur, neem gewoon een P5B deluxe of de gewone P5B...deze heeft neit allemaal mooie koper kleurtjes etc. maar is een prima bordje.
Verder zou ik gewoon wachten tot augustus, en dan pas een systeem samenstellen

En gebruik volgende keer a.u.b de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 17:37 ]

Verwijderd

AUGUSTUS, kom op man, waar slaat dat op , tegen die tijd zijn al die onderdelen in prijs gehalveerd en zijn er allang weer nieuwe dingen op de markt

Maar ja, ik zou niet voor een x-540 gaan maar voor een x-530 , zal namelijk niet schelen qua geluid , maar wel in prijs.

Neem dan voor dat geld een g5 in plaats van een g3 , zal je meer aan hebben.

hm, geen 4 GB mem? En ik ben persoonlijk geen fan van die striker extreem , slechte drivers en VEEl te duur, vreet stroom overigens....

Verwijderd

Topicstarter
tja 4GB vind ik een beetje overdreven die striker xtreme daar blijf ik toch bij ondanks de problemen vind het gewoon een mooi bord en heeft een paar handigheden. en voor de rest dat ik het systeem pas in augustus haal , ok dat is nog wel een tijdje maar, ik heb dit al als basis dus wanneer ik dan daadwerkelijk het systeem ga kopen en er zijn 2 of 3 nieuwe betere dingen dan kan ik dat gewoon aanpassen ipv het hele systeem dan pas op te stellen.

Verwijderd

Als monitor zou ik toch de Samsung Synchmaster 206BW of 226BW nemen. Verder mooi systeem, maar in augustus kan de hele boel wel weer anders zijn, dus beetje onnodig om dit topic te openen.

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-01 08:06
Als je zo graag bij de Striker Extreme wilt blijven, waarom post je dan de vraag wat wij van het systeem vinden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:41:
tja 4GB vind ik een beetje overdreven die striker xtreme daar blijf ik toch bij ondanks de problemen vind het gewoon een mooi bord en heeft een paar handigheden. en voor de rest dat ik het systeem pas in augustus haal , ok dat is nog wel een tijdje maar, ik heb dit al als basis dus wanneer ik dan daadwerkelijk het systeem ga kopen en er zijn 2 of 3 nieuwe betere dingen dan kan ik dat gewoon aanpassen ipv het hele systeem dan pas op te stellen.
Ik snap je niet echt, denk je dat het maanden tijd kost om een systeempje samen te stellen?? Als je een week voordat je het ding besteld een topicje opent ben je binnen een paar dagen er uit hoor.
Er is nu zo weinig zinnigs over te vertellen gewoon.

Ik wil je nu niet afkraken ofzo , maar......je snapt toch wel dat je in augustus dan opnieuw een topic zal moeten gaan openen.

Anders bestel je nu al de muis/toetsenbord/geluid, die dalen echt niet zo veel in prijs in die...4 maanden.

En vooruit kijken is natuurlijk goed, maar in dit geval totaal zinloos, na de 2de prijsdaling van intel komen ook hun nieuwe CPU's uit en dan zal ik toch daar voor gaan , anders een e6750 die gaat dan 180 euro kosten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 18:10 ]

Verwijderd

Ik zou niet voor die Zalman koeler gaan, prijs kwaliteit is erg slecht. Een Thermaltake Big Typhoon of Scyhte Infinity is veel beter, en goedkoper. zoek maar via google naar tests

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? : hier hebben we een speciale regeling voor waar dit topic duidelijk niet aan voldoet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.