Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

666 bij Telfort, werkt niet altijd en overal......

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het niet. Als ik 666 hier thuis bel (in Woerden) met mijn prepaid gsmtoestelletje met Telfort krijg ik de klantenservice aan de lijn. Als ik ergens anders bel naar 666 hoor ik: "Dit nummer is buiten gebruik of bestaat niet". Heel vreemd en nog vreemder is dat als ik thuis met de vaste telefoon bel naar 0626000666 krijg ik de klantenservice weer van Telfort en ergens anders hoor ik: Tut Tuut TUUT. (Nummer bestaat niet)

Ik wil nou best wel graag weten waar je 666 ook kan bellen.

(misschien is het de duivel >:) die bij telfort werkt :) )

Verwijderd

Telfort is slecht. Ik heb ook een prepaid van telfort en ik moet zeggen, dat ik er alleen maar klachten over. Haast nooit bereik. Enige voordeel is, dat smsen 40 cent kost inplaats van 50.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 06 februari 2001 17:18 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Haast nooit bereik.
Dan ligt 't probleem toch bij iets anders dan Telfort, Telfort moet namelijk overschakelen op libertel als ie geen bereik heeft.

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 17:34 schreef T het volgende:

[..]

Dan ligt 't probleem toch bij iets anders dan Telfort, Telfort moet namelijk overschakelen op libertel als ie geen bereik heeft.
Dat doet ie in Zaandam iig niet. In center parcs in Heijen...deed ie het af en toe...maar 9 van de 10 keer ook niet. Dus zo goed is Telfort echt niet.

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
Op dinsdag 06 februari 2001 18:22 schreef Sweet Pumpkin het volgende:

[..]

Dat doet ie in Zaandam iig niet. In center parcs in Heijen...deed ie het af en toe...maar 9 van de 10 keer ook niet. Dus zo goed is Telfort echt niet.
ik heb geen Telfort, als het kwa tarief niks uitmaakt als je mobiel overspringt naar libertel waarom doe je niet het volgende:
instellingen / gebruiksopties/ netwerk kiezen /handmatig en kies libertel. klaar :)

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

De nummers 666 en/of 06-26000666 is/zijn geen officiële Telfort nummer(s).

1) Bel je altijd op het netwerk van Telfort?
2) Wanneer lukt het je wel en wanneer niet?

Verwijderd

Telefoon nummer van m'n ouders eindigt op 666 >:)

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 21:59 schreef R3dBaron het volgende:
Telefoon nummer van m'n ouders eindigt op 666 >:)
Gefeliciteerd... die van mij op 2345.

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 20:15 schreef Apronex het volgende:

[..]

ik heb geen Telfort, als het kwa tarief niks uitmaakt als je mobiel overspringt naar libertel waarom doe je niet het volgende:
instellingen / gebruiksopties/ netwerk kiezen /handmatig en kies libertel. klaar :)
Dat lukt dus niet :(

Verwijderd

Hmm, dat probleem heb ik ook gehad met Ben. :D :(

Jouw probleem heeft dit keer niets met het bereik/ontvangst te maken. Ze zijn waarschijnlijk aan het 'omnummeren', zodat je sommige nummers gewoon niet kunnen bellen in een bepaald gebied. Verderop kan het wel gewoon. Ligt dus aan de apparatuur achter de zendmast.

Dus bel Telfort op en ga erover klagen dat dit veel te lang duurt.

In mijn geval heeft het ongeveer een maand geduurd en ik waarschuw je alvast: de eerste tien onnozele, $%@#$5, ongeschoolde, enz, enz, klantenservice medewerkers herkenden absoluut het probleem niet! Vroegen ze: Heeft u wel bereik? :'( |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

Het betrof hier trouwens o.a. het 333 nr. van Ben, het 0800 nr. kon ik wel altijd bellen, zo'n nr. heeft Telfort ook dus kan je ze zo wel bellen als het meezit.

Verwijderd

Kortom...je kunt beter KPN of Libertel hebben :)

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Het probleem zit hem dus in de roaming. Als je telfort ontvangst hebt dan moet je gewoon 666 kunnen bellen. Als dit niet kan dan is er iets niet goed. :)

Wanneer je telefoon is overgeschakeld op libertel dan kun je helemaal geen 666 bellen. Dan moet je namelijk 0800-5555 555 bellen. Dus met libertel netwerk bel je dat nummer om de klantenservice te bellen.

Het zelfde geldt voor de voicemail. Met Telfort bel je 777 met libertel bel je 0626000777.

Dus bel gewoon voortaan altijd de nummers 0800... en 0626... , hiermee kun je zowel met telfort als met libertel ontvangst bellen naar de voicemail en klantenservice.
Pagina: 1