[XP] Na aanloggen automatisch naar hybernate

Pagina: 1
Acties:

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:36

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Ik heb zonet een ATI X1300 geinstalleerd op een Acer desktop PC.

Installatie van de driver van de CD verliep vlekkeloos, bij opstarten van de PC neemt hij alles direct goed, echter als ik aanlog op de PC, direct daarna gaat de PC in hybernate mode.
Als ik hem terug opzet en terug wil aanloggen, hetzelfde, en blijft zo eeuwig duren.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn ?

-| Hit it i would ! |-

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Indien je de oude videokaart hebt verwisselt voor een nieuwe videokaart ( de X1300 dus :) ), zorg er dan voor dat de oudere drivers compleet verwijderd zijn. Dit kun je eventueel achteraf nog doen via veilige modus. Daarna zou ik je ook aanraden om nogmaals de ATI drivers opnieuw te installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door BastiaanN op 16-04-2007 19:37 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:36

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
doet weinig.

huidige videokaart is trouwens gewoon onboard die uitgeschakeld wordt eenmaal de X1300 in het PCI-X slot is gestoken.

-| Hit it i would ! |-

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je zou een bios update kunnen zoeken, het kan zijn dat de onboard videokaart niet goed uitgeschakeld wordt. Dat windows deze bijvoorbeeld gewoon zelf weer inschakeld. ( je zou dit simpelweg kunnen controleren door de monitor even weer op de onboard te prikken zodra het beeld op zwart gaat. )

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Als je hier nog verder naar wil googlen, het exacte woord ervoor is 'hibernate' (van hiberna, winter, -> winterslaap).

Kun je verder wel in Veilige Modus opstarten? Dan start hij in feite op zonder videokaartdrivers.
Heb je verder alle kabeltjes van je videokaart aangesloten, zit er niet toevallig een extra molex op - en dat wanneer de videokaart dus echt begint te werken zodra je inlogt, hij er qua stroomverbruik uitknalt en uit voorzorg naar hibernate gaat?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Ik heb zelfde probleem gehad, ik had de allernieuwste drivers gedownload en geinstalleerd.
Echter toen ik alleen de drivers installeerde van wat erbij geleverd was deed alles het perfect.
Dus even al die drivers eraf gooien en mooi netjes alles weer erop zetten vanaf de cd.
Pagina: 1