2 x ISDN

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thedjin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
ik had iets gelezen over je isdn kaart kopelen met nog een en zo dus dubbele bandbreedte te hebben ( met wel 2 lijnen )
kan dat en hoe ?

thanx

raar is zo gek nog niet !

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

voor het bundelen van isdn-kanalen heb je maar 1 isdn-kaart nodig en voor zover ik weet kunnen de meeste isdn-kaarten dat ook gewoon mits de software en je internetprovider dat ondersteunen.

Verwijderd

Heb je maar 1 kaart voor nodig en 1 aansluiting. Je ISP moet het wel ondersteunen.

• thedjin
zijn er ook gratis providers die dat doen (wil et eerst uitproberen en dan pas gaan toepassen op het netwerk (thuis)

• thedjin
ohja even vergeten welke software bedoel je dan ?

Verwijderd

Software zal wel de drivers zijn.

Maar TMFweb heeft dubbel ISDN mogelijkheid en voor meer moet je Search GoT eens gebruiken was laatste een topic over.

• Stefano
  • Laatst online: 25-08 07:47

Stefano

Ondertitel Not Found

Het gebruik van meerdere lijnen kan je simpelweg in de eigenschappen van je verbinding instellen (externe toegang). Het laatste tabblad heet Multilink, hier geef je op hoeveel lijnen (extra apparaten) je wil gebruiken. Je ISP moet het inderdaad ondersteunen. Suc6

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Wij zitten bij World Online maar volgens mij ondersteunt die het niet. Ik ga es ff proberen via Het Net.
Weet iemand nog meer waar je met 2 lijnen kunt inbellen?

1 nadeel: Dubbel zoveel kosten...

• Daan
  • Nu online
OK, WOL en Het Net lukt het niet.
TMF Web wel! Ik download nu met 12kb/s en dat is wel fijn als je grote bestanden wilt downloaden.. >:)

OK, dat werkt ook weer...

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:57

rammes

koekebakker 1e klas

PHOEHOE met 12 hele kb's :) hehehe KIDDING maaruhm volgens mij word je niet vrolijk ven de tel. rekening als je die krijgt!

Ik zou het doen!

• thedjin
aan gezien ik de rek zelf moet betalen als 16 jarige hou ik het wel op ee lijn 3en ben ik tevree met 7.62kb/s

ohja ik heb helemaal niet zo'n tabblad met multilinnk er staat bij mij alleen "general" en "options"

dus het houd al weer op

• Daan
  • Nu online
Ja de telefoonrekening, das een klein nadeeltje... Dan houd het voor mij ook op denk ik... :'(
Dan maar ff wachten op kabel, dat hoort hier zo rond september te komme. Nog effies wachten en dan download ik gewoon met 100 kb/s... :9 (@Home komt hier)
Superweb heb ik me al voor aangemeld en dat gebruik ik dan voor het normale internetten, gebruik ik die Dual ISDN wel voor het downloaden alleen. Ja zo ga ik het gewoon doen.
Vind het wel shit dat de telefoonkosten dan 2 keer zo hoog worden... bagger.. :r Nog ff volhouden pa! :P

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heeb eens 15,6 KB/S gehaald met dubbel ISDN, om te testen.
Heb het verder NOOIT gebruikt.
EN KPN maar zeggen
Meer dan 2 keer zo snel als analoog.
Ja, maar ook 2 keer zo duur!

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1