Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mda vario II of Nokia 9300i kan niet kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:56
Goed eerst even een situatie schets, ik heb op dit moment een vario 1. Best een aardig ding alleen wat aan de langzame kant bij het wisselen tussen email/smsen en wissel gesprekken gaan ook niet echt soepel. Maar heb een web and walk abbo dus me email komt er op binnen en dat is echt een MUST voor mij. Maar goed dat kan de 9300i ook via gprs. Nog een nadeeltje van de vario vind ik dat er geen fysieke knoppen opzitten dus nummer in toetsen zonder te kijken lukt vaak niet, omdat ik niet voel wat ik doe. Zelfde geld voor smsen dat kan niet met 1 hand omdat ik niet voel wat ik doe en dus het keyboard nodig heb (en dus ook 2 handen). Verder sms ik ook veel (500 per maand ongeveer) en email ook natuurlijk dus z'n keyboard is ook weg echt een must, vario ligt ook lekker in hand. Communicator heb ik daar geen idee van.

Het syncen met mijn agenda en contactpersonen (outlook) vind ik echt wel bijzonder prettig. Heb vroeger ook een communicator gehad (die grote in het zwart/wit weet het typenummer ff niet meer) en toen was het syncen met agenda e.d. echt brak. Weet dus niet hoe dat nu is.

Ben dus best tevreden met me vario 1, en het grootste verschil met de vario 2 is dacht ik de snelheid. Daarom neig ik dus ook naar die nieuwe vario. Maar als die communicator echt beter is en het syncen is ook geen probleem meer, dan sta ik daar ook voor open.

Gaat trouwens om een contract verlenging, vario kost me ongeveer 150 euro en die nokia 80 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Operations op 16-04-2007 15:58 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
9300i gprs, vario II umts.....zeer belangrijke overweging lijkt me

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:56
_Richie_ schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:33:
9300i gprs, vario II umts.....zeer belangrijke overweging lijkt me
Nou heb dat standaard web n walk abbonementje, en dat gaat qua snelheid toch niet harder dan GPRS (dacht ik). Dus dat is niet een echte directe afweging voor mij, voor email is dat WnW abbonementje snel genoeg.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hij gebruikt wel UMTS maar de snelheid is beperkt bij W&W
Ik heb zelf een 9300i en dat is een erg fijn toestel, ook een stuk stabieler dan Windows Mobile.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00
Ik heb zelf een N9300i gehad evenals een MDA Vario. Ik heb nu een Nokia E61 omdat ik de Vario te omslachtig vond met bellen, en de N9300i vond ik net te groot.

Maar verder zou mijn voorkeur wegens stabiliteit en gebruikers gemak uitgaan naar de Nokia.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Lees de topics over de toestellen waarover je twijfelt nog eens door, als je dat niet al hebt gedaan.
Wij kunnen niet bepalen welk toestel je het beste kunt kiezen, dat kun je dus beter zelf doen.
In PSGG doen we niet aan vergelijkingstopics, simpelweg omdat er teveel mogelijke combinaties van toestellen zijn waartussen mensen kunnen twijfelen.
Om te voorkomen dat elk toestel over allemaal verschillende topics verspreid wordt besproken, is besloten om het bij één topic per model te houden.
Voor jou zijn dus HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 5 en Nokia 9300(i) van belang.
Succes met je keuze!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.