Dit is voor zover ik weet niet de Peekaboo-bug, aangezien er niets "peekabood": zowel scrollen, herladen als venster minimaliseren en restoren zorgt er niet voor dat de elementen weer zichtbaar worden. Het is moeilijk Googlen hierop, maar als iemand dit een bekende bug lijkt hoor ik het graag.
Het gaat om een paar divs die in IE6 niet getoond worden (geen problemen in Firefox en IE7), en wie weet waarom mag het zeggen
De ruimte voor de divs wordt wel gereserveerd (scrollbars voor de lege ruimte) en als je ctrl+A doet zie je ook dat de divs geselecteerd worden. Maar geen inhoud en geen achtergrondplaatje dus (en geen achtergrondkleur als ik dat probeer).
De divs hebben als CSS:
Wanneer ik de position weghaal werken ze wel, maar dan krijg ik problemen met de absoluut gepositioneerde elementen die binnen de div staan.
De elementen die niet getoond worden staan binnen een div met "float: left", maar die float weghalen of de position hiervan aanpassen heeft ook geen resultaat. Na deze parent staat een "<br style="clear: both" />" (onder/buiten de parent dus) om de float te clearen, maar deze weghalen heeft ook geen resultaat.
Het gaat om een paar divs die in IE6 niet getoond worden (geen problemen in Firefox en IE7), en wie weet waarom mag het zeggen
De divs hebben als CSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
| div.game_teaser { width: 293px; position: relative; overflow: hidden; background: url(plaatje.gif) no-repeat; } |
Wanneer ik de position weghaal werken ze wel, maar dan krijg ik problemen met de absoluut gepositioneerde elementen die binnen de div staan.
De elementen die niet getoond worden staan binnen een div met "float: left", maar die float weghalen of de position hiervan aanpassen heeft ook geen resultaat. Na deze parent staat een "<br style="clear: both" />" (onder/buiten de parent dus) om de float te clearen, maar deze weghalen heeft ook geen resultaat.