Toon posts:

vista geinstalleerd xp wil niet meer terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ..............

ik heb al heel wat forums gelezen + google maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om vista te verwijderen ik heb mijn harddisk gebrobeerd met de windows xp cd te geformateren ( volledig ) maar dan zegt de installatie dat er nog een ander besturings system op staat ik heb alleen C: ( dus geen D )

ik heb 1 partitie

ik krijg het niet voor elkaar :? :? l:( l:(

bedankt voor alle reactie`s

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 16:03 ]

Verwijderd

partitie verwijderd en opnieuw angemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
nee nog niet kan ik dat doen van uit de windows xp cd i:( i:( 8)7 8)7

Verwijderd

XP vraagt op welke partitie je deze wil installeren. Het schermpje wat voor formatteren komt ;)

Verwijderd

Ja dat kan vanuit de xp setup

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het zou misschien handig zijn als je deze lap tekst:
ik heb al heel wat forums gelezen + google maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om vista te verwijderen ik heb het gebrobeerd met de windows cd geformateerd ( volledig ) maar dan zegt de installatie dat er nog een ander besturings system op staat ik alleen C:
herschrijft tot een goed lopend Nederlands verhaal met komma's en punten, ipv smilies. Zo is het niet te zien wat je nou precies wel of niet hebt gedaan.

Maar als je de XP CD erin stopt en daarvan gaat booten, dan begint ie met het laden van alle drivers en daarna kom je in het menu waar je aan moet geven op welke partitie Windows XP moet komen. Daar kan je ook de partitie verwijderen waar Vista nu op staat.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1