laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
nee anders was het geen digicam, dan was het gewoon een webcame met een lange snoer
Verwijderd
http://www.kodak.com/US/en/digital/cameras/ez200/
iemand een idee waar die te krijgen is?
in de t.net pricewatch wordt ie niet vermeld. de specs van dat ding is in overeenkomst met wat ik zoek... en die prijs spreekt me ook wel aan
(ik ben ook op zoek naar een camera, zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/121359 <- niet als crosspost bedoeld overigens)
de pricewatch van digitale camera's is zowiezo al niet erg uitgebreid....
iemand een idee waar die te krijgen is?
in de t.net pricewatch wordt ie niet vermeld. de specs van dat ding is in overeenkomst met wat ik zoek... en die prijs spreekt me ook wel aan
(ik ben ook op zoek naar een camera, zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/121359 <- niet als crosspost bedoeld overigens)
de pricewatch van digitale camera's is zowiezo al niet erg uitgebreid....
website van kodak doet ut nie
wat je doet je koopt een laptop en je koopt een bijv. een Philips ToUcam Pro. hebbie een webcam en digicam in 1.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik heb zo'n ding van Dynalink en ben best te vreden over de kwaliteit van de foto's. Is natuurlijk bij lange na geen digitale camera kwaliteit (max 640*480), maar voordeel is weer dat er 150 foto's op kunnen.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
Die creative webcam go plus zit ik ook op te azen 
Ben alleen benieuwd wat voor kwaliteit de foto's zijn...
Ik hoef geen superscherpe foto's (daarvoor koop ik wel een echte digicam) maar gewoon als een normaal fototoestel...
Het lijkt me echt een supercool dingetje!
Alleen mag ie van mij wel goedkoper als de kwaliteit hetzelfde is als een normale simpele cam...
Ik hoef geen superscherpe foto's (daarvoor koop ik wel een echte digicam) maar gewoon als een normaal fototoestel...
Alleen mag ie van mij wel goedkoper als de kwaliteit hetzelfde is als een normale simpele cam...
Verwijderd
Ik heb hem. Bij daglicht maakt ie best wel mooie foto's hoor, maar bij gewoon lamplicht 's avonds is het niet echt mooi.Op woensdag 07 februari 2001 12:48 schreef Llewella het volgende:
Die creative webcam go plus zit ik ook op te azen
Verwijderd
Zou je misschien voorbeeld fotoojes kunnen posten:? Kijke hoe scherp die is:?Op donderdag 08 februari 2001 12:50 schreef R3dBaron het volgende:
[..]
Ik heb hem. Bij daglicht maakt ie best wel mooie foto's hoor, maar bij gewoon lamplicht 's avonds is het niet echt mooi.
Closeups ofzo e.d.:?
Pagina: 1