Toon posts:

internet explorer onder vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb xp naar vista geupdat en had daarvoor ie7 al. Maar nu ik in vista zit krijg ik

internet explorer werkt niet meer

er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

als ik met l muisknop uitvoeren als administrator doe doet ie het wel gewoon en als ik bij opties internet explorer naar zijn beginwaarden zet dan doet ie het ook voor 1x opstarten, daarna krijg ik weer internet explorer werkt niet meer.

hoe krijg ik IE normaal aan het werk?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

Heb je nog bepaalde plug-ins geinstalleerd?
Googletoolbar staat er om bekend IE te kunnen nekken.

Verwijderd

Topicstarter
wel maar heb m nu geuninstalled en nog steeds zelfde probleem

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:02

Johnny E

Dôh !!

Draai je met UAC aan of uit? Probeer het iig eens zonder UAC of zet Protected Mode tijdelijk even uit. Ik heb het zelfde meegemaakt en na het uitzetten van UAC functioneerde IE7 weer als vanouds, vervolgens kon ik UAC weer aanzetten en bleef IE7 werken. Wel even m'n pc gescanned op duistere software maar daar kwam niets uit.

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Jah:D als ik uac uit zet dan werkt ie perfect, maar als ik m daarna weer aanzet gaat t weer fout daarentegen. Maar het schijnt niet zon probleem te zijn als je uac uit hebt dus hou het dan maar even zo