Toon posts:

[XP] SP2 installeren vernaggelt de boel *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben nu al een aantal keren gehad dat we sp2 voor Windows XP wilde installeren dat de PC na de reboot van de installatie compleet van het padje is. De pc hangt. Als je hem daarna uitzet en weer aan dan is heel Windows XP vernagelt. Startbalk kwijt, netwerkverbindingen kwijt enz.

Hier is dan ook niks meer aan te doen behalve Windows repair via de setup. het zijn allemaal HP machines. Verschillende types. We hebben sp2 ook al opnieuw gedownload en hem op diverse manieren geïnstalleerd(ook via Windows update) echter met het zelfde resultaat.

Kent iemand dit probleem en beter nog is hier een oplossing voor?

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Welk type HP. Heb je al op de site van HP gekeken?

Het zijn een aantal pc's. Allemaal dezelfde?

Het zijn er een aantal. Zijn het bedrijfs pc's? Neem contact op met HP. HP bussines klanten worden naar mijn weten goed behandeld.

Self reflection is the school of wisdom

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Waarschijnijk zit er wat software in de weg. SP2 geeft bijvoorbeeld ook een foutmelding tijdens de installatie als deamon tools is geinstalleerd. Deinstalleren verhelpt dat probleem. Het probleem dat jij hebt is echter niet hetzelfde, dus waarschijnlijk is het andere software. Is het misschien mogelijk om een SP2 slipstream installatie cd te maken en alle computers volledig opnieuw te installeren?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
'WIndows XP sp2 probleem' is wat te generiek als titel, bijna elk topic dat geenm discussie is gaat wel over een probleem/vraag dus het woord probleem voegt niets toe. Ik pas de titel dus wat aan.

Check ook even of er interessante dingen in het logboek staan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)