Op dinsdag 06 februari 2001 20:43 schreef Jotti het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat men niet zit te wachten op nog een framesetje met wat plaatjes en een lapje tekst. Als je net je eerste schilderij hebt gemaakt, dan ga je er toch ook niet mee op een tentoonstelling staan terwijl je eigenlijk zelf wel kunt bedenken dat het niet zo heel bijzonder is?
Alle respect voor welwillende nieuwelingen, maar voor een site check mag je toch wel een redelijk niveau hebben.
De Sitecheck is toch geen showcase van 'wie maakt de vetste site' ..?
Het gaat er toch om dat mensen iets kunnen leren van iemand die er wel veel verstand van heeft..? Juist de mensen die er niet zo goed in zijn moeten de sitechecks kunnen plaatsen.
Op dinsdag 06 februari 2001 20:32 schreef Femme het volgende:
Het gaat er ook niet om of je er moeite voor doet. Serieus bezig zijn != serieus webdesignen.
Wat een bullshit zeg, als iemand nét iets minder goed is met grafische zaken, mag 'ie dan niet aan anderen vragen hoe hij (of zei) het beter kan doen..? Ookal diet iemand veel moeite..? Daar ís het toch voor..?
Ik ken een aantal échte webdesigners, die gaan hier niet sitechecks lopen plaatsen. Dit om de simpele reden dat ze gewoon GOED zijn en het niet nodig hebben om bijgestaan te worden door de tweakers. (no offence natuurlijk).
En de quote van vandaag:
Het gaat er ook niet om of je er moeite voor doet.

(weer zo'n smiley wat ik eigenlijk nooit gebruik)