[Webgame] Eigenbouw: Regions

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Topicstarter
Ik ben vorig jaar gestart met het bouwen van een turnbased fantasy webgame genaamd Regions, deze heb ik begin dit jaar afgemaakt. De huidige spelers zijn een aantal van mijn kennisen/vrienden, heel beperkt. Ik heb even getwijfeld of ik meer bezoekers toe zal laten omdat ik de site momenteel nog thuis host omdat ik geen externe hostingmogelijkheid met Ms SQL heb, nadeel van thuis hosten is dat de verbinding erg traag is. Ik wil desondanks toch graag wat andere mensen gaan toelaten, vandaar deze post!

Het basisprincipe is vrij simpel, verover landjes met je units, hoe meer land (regions) je hebt des te meer inkomen je elke beurt krijgt waarmee je kan upgraden en meer/sterkere units kan maken om uiteidenlijk alle andere spelers van de map te mikken ;). Voor details is het slim de readme even door te nemen. Het idee is dat je (nadat je een account hebt gemaakt) een game create of joined, minimum aantal spelers per game is 2, dus het kan zijn dat je niet gelijk kan starten.

Thanks en hf alvast! Hier de link naar de site en naar een voorbeeldscreenshotje.

*knip

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 16-04-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04
Spam / werving is niet toegestaan hier op GoT :)

Dit topic is gesloten.