Safari pdf weer in preview

Pagina: 1
Acties:

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Hey,

Ik heb laatst een adobe suite geinstalleerd. Echter ben ik niet tevreden met adobe acrobat profesional die de pdf's in Safari nu afhandelt. Ik zou graag weer willen dat voorvertoning de pdf bestanden ging openen in safari (inline dus). Alleen ik kan nergens vinden hoe ik deze default functionaliteit weer kan herstellen. Na het verwijderen van Adobe Acrobat gaat safari vragen welke aplicatie ik wil gebruiken voor het bekijken van PDF, echter kan ik hier geen Voorvertoning selecteren!

Na wat google gestruin kon ik niets vinden, anyone?

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-02 17:41
Op macosxhints.com was ergens een forum draadje waar dat in stond volgens mij. Moet je even zoeken.

• Nielsvr
Daar had ik al gezocht, zonder resultaat. Maar ik heb ondertussen wel een oplossing. Met Safari enhancer heb ik eerst de apple pdf ondersteuning uitgeschakeld, en daarna weer ingeschakeld, en dat mocht wel baten :). Toch bedankt!

Verwijderd

Waarom ben je eigenlijk niet te vreden over Acrobat Professional 8?

Verwijderd

Had ik na de installatie van Adobe CS3 ook - ik heb het zo opgelost. En Voorvertoning is gewoon stukken sneller.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 14:15 ]

• Nielsvr
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:53:
Waarom ben je eigenlijk niet te vreden over Acrobat Professional 8?
PDFjes die ik in safari open, wil ik alleen bekijken. En dat wil ik natuurlijk zo snel mogelijk. Adobe acrobat duurt er langer over, en slurpt resources. Dus vandaar.
Pagina: 1