Afgelopen zaterdag heb ik een Panasonic NV-GS320 digitale videocamera gekocht. Het viel me nogal tegen dat er erg weinig reviews er op het web te vinden zijn van deze camera, dus heb ik er zelf maar eentje geschreven. Voor degenen die hier mogelijk interesse in hebben post ik de link ook hier.
Het korte verhaal: uitstekende camera, maar ik breng hem toch terug, want de interne microfoon is goed, maar niet altijd goed genoeg, en er is geen ingang voor een externe microfoon.
Het lange verhaal: Panasonic NV-GS320 review
Alle vragen over de camera, commentaar op de review, opmerkingen en suggesties zijn van harte welkom!
(Ten behoeve van de search: de NV-GS320 lijkt hetzelfde te zijn als de PV-GS320, en NV of PV, GS en 320 worden ook wel eens los geschreven.)
Het korte verhaal: uitstekende camera, maar ik breng hem toch terug, want de interne microfoon is goed, maar niet altijd goed genoeg, en er is geen ingang voor een externe microfoon.
Het lange verhaal: Panasonic NV-GS320 review
Alle vragen over de camera, commentaar op de review, opmerkingen en suggesties zijn van harte welkom!
(Ten behoeve van de search: de NV-GS320 lijkt hetzelfde te zijn als de PV-GS320, en NV of PV, GS en 320 worden ook wel eens los geschreven.)
[ Voor 9% gewijzigd door WildernessChild op 16-04-2007 10:02 . Reden: search keywords :) ]
Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!