Welke CD-R

Pagina: 1
Acties:

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:56
Hi,

Welke IDE brander kan ik het beste kopen,

De Philips 8x4x32 of de Plextor 8x4x32

De Philips is wel +/- 100 gld goedkoper dan de Plextor.

grtz, Berry

Verwijderd

Is al meer geweest en iedereen heeft zijn eigen die het beste is. Kom je niet uit.

Maar als je tussen die 2 wilt kiezen zou ik de Plextor nemen. Toch gewoon een betere ondersteuning. En is gewoon een hele goede fikker.

Verwijderd

helemaal met Xaran eens.

Plextor heeft gewoon het langste leven.
voorbeeld:

'k werk al een paar jaar met branders (op m'n werk) en brand een cd of 30 - 40 per dag. Na een jaar ofzo moet je de Philips, HP, Sony ensow, weggooien (garantie is altijd net op) en de plextor doet het na 2 1/2 jaar nog steeds... probleemloos

verdient ie die 100 piek zelluf trug.

Verwijderd

Maar om het dan vanuit een hele andere hoek te bekijken: is er iets mis met de Philips, behalve dan dat hij minder lang mee schijnt te gaan? (Ik zal toch niet 30 - 40 CD-tjes per dag branden, dus veel zal het niet uitmaken). Ik zit namelijk met de situatie dat de Plextor niet geleverd kan worden en de Philips me als alternatief wordt aangeboden.

Verwijderd

Haywire*:
tja, IK zou wachten... (of bij een andere zaak kijken, Plextor is nu niet echt een moeilijk te leveren drive..., maar zoals Xaran al zei;
Is al meer geweest en iedereen heeft zijn eigen die het beste is. Kom je niet uit.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:06
Plextor en Philips kun je niet vergelijken vind ik.
De Plextor heeft zowieso 1 jaar on-site garantie, philips volgens mij niet.
Verder is idd de ondersteuning, (drivers etc) van de plextor veel beter.

De Plextor 8/4/32 IDE heeft een 4 mb buffer, er zijn Philipsen 8x met maar 2 mb.

Ik zou echt niet kijken naar het prijsverschil en toch echt voor de plextor gaan, daar krijg je zeker geen spijt van..!
Suc6

Verwijderd

plextor zou ik zeggen!! heb zelf een philips gehad, was geen suc6
heb nu een aopen, werkt ook perfect!
maar ieder heeft zo z'n eigen favoriet!! hou je altijd....
Pagina: 1