Ik ben aan het kijken naar een nieuwe kast omdat mijn huidige kast te krap is geworden voor mijn systeem. Ik heb namelijk een Chietec dragon midi tower waarbij nog maar 1 hardeschijf geplaatst kan worden als je een lange videokaart gebruikt (x1950 GT). Veder is de cooling niet echt optimaal, wel met extra fans, alleen dat ga je wel wat meer horen.
Ik ben geen fan van big towers, vind ze te hoog, zoek dus een ruime miditower.
Ik hou van minimalistisch design en duurzame matrialen, vind zelf de lian-li V1200 erg mooi, deze is heel erg diep, en practisch in te delen. 185 euro vind ik een mooie prijs voor zo'n grote en duurzame kast. Lian-li a16 ook in overweging genomen alleen deze heeft ook problemen met een grote videokaart.
Alleen wat ik mij afvraag kun je de Asus p5b deluxe wel ondersteboven monteren? Omdat deze een heatpipe heeft ben ik bang dat de temperatuur hierdoor hoog gaat oplopen.
Weet iemand of dit kan, of heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben geen fan van big towers, vind ze te hoog, zoek dus een ruime miditower.
Ik hou van minimalistisch design en duurzame matrialen, vind zelf de lian-li V1200 erg mooi, deze is heel erg diep, en practisch in te delen. 185 euro vind ik een mooie prijs voor zo'n grote en duurzame kast. Lian-li a16 ook in overweging genomen alleen deze heeft ook problemen met een grote videokaart.
Alleen wat ik mij afvraag kun je de Asus p5b deluxe wel ondersteboven monteren? Omdat deze een heatpipe heeft ben ik bang dat de temperatuur hierdoor hoog gaat oplopen.
Weet iemand of dit kan, of heeft iemand hier ervaring mee?