Ey ik had laatst een telefoontje van iemand (nokia 3210) en zag dat hij er 2 extra gamez op had, namelijk een schiet spelletje en een ander vaag spel, hij verteld mij dat hij dat met PC Local had gedaan?? weet iemand waar ik PC local kan vinden en weet iemand dan ook nog hoe ik ze precies erop kan zetten?? Hij zei dat ze al op de telefoon stonden alleen ze waren invisible... ?? Kan iemand me helpen?
seey@
Verwijderd
Je kan dit hier vinden.
Ik heb de spelletje erop staan. Wel grappig ofzo tegenover vrienden, maar verder zijn het k*t spelletjes!
Trouwens geen spam!
Is niet m'n site of site bekende, maar gewoon een goede!
Ik heb de spelletje erop staan. Wel grappig ofzo tegenover vrienden, maar verder zijn het k*t spelletjes!
Trouwens geen spam!
Is niet m'n site of site bekende, maar gewoon een goede!
neeh met de gewone datakabel kan geeneens firmware uploaden 
Heb ik van horen zeggen
En volgens mij zijn er niet spellen voor de 6210 die je kan uploaden
Heb ik van horen zeggen
En volgens mij zijn er niet spellen voor de 6210 die je kan uploaden
De spelletjes zitten er al op, alleen je moet ze "enabelen". En het gaat niet met alle 3210's, maar ik geloof alleen versies hoger dan 5.31 (heb het zelf wel gedaan met m'n v5.36)
Ach ja, de spelletjes zijn beetje dooi, ik had liever extra SMS opslag space gehad..
Ach ja, de spelletjes zijn beetje dooi, ik had liever extra SMS opslag space gehad..
Hm toch maar eens zo een datakabel halen... Wat kost zoiets?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ik heb voor de lol al m'n SMSjes opgeslagenOp woensdag 07 februari 2001 00:47 schreef Toewan het volgende:
De spelletjes zitten er al op, alleen je moet ze "enabelen". En het gaat niet met alle 3210's, maar ik geloof alleen versies hoger dan 5.31 (heb het zelf wel gedaan met m'n v5.36)
zit nu al tegen de 60 aan met m;n 6210. Kan nog steedsm meer
Ik heb de mijne gehaald op de HCC beurs, datakabel + trilmotor voor 35 piek !! Was erg cheap, dus ik dacht, meteen maar kopen..Op woensdag 07 februari 2001 03:19 schreef Chakotay het volgende:
Hm toch maar eens zo een datakabel halen... Wat kost zoiets?
bij digitech.nl of stuntprijzen.nl (volgens mij) kan je ze kopen. Ik heb de mijne van digitech voor 55 piek, voor de 6210 en 7110
Verwijderd
ik heb een verkeerde software versie weet iemand waar ik een nieuwe vandaan kan halen en hoe dit werkt ???
bvd
bvd
Pagina: 1