Foto 10 springt er voor mij echt uit als "DE" foto van de serie.
Ik geloof dat ik al vaker heb vermeld dat ik niet zo "into" dat scheve ben. Ik vind het hier vaak erg irritant.
Foto 1: Ronduit slecht. (ehh, voor jouw doen dan.)
De overweg leid vreselijk af. Het viaduct breekt het lijnenspel van de weg en de auto. De lucht is irritant wit. (Uitgebeten?)
Foto 2: Beetje standaard foto, maar zoals we gewend zijn van je, goed gemaakt. Mooi licht, maar hij had van mij gewoon recht mogen zijn.
Foto 3: Hij heeft niks en hij is scheef.
Foto 4: Ik krijg mijn auto never nooit zo de berg op. Als ik mijn scherm nu ongeveer 30 graden draai, dan wordt het nog wat.
Foto 5: Strakke foto. Ik denk dat je een flits hebt gebruikt, want die lijkt te weerspiegelen in de randen van de nummerplaat. Bouncen gaat natuurlijk niet lukken zonder dak, dus ik denk dat je je flitser toch los moet maken en beduidend hoger moet houden.
Ik ben geen flits expert, maar stond je flitser vol aan, dan moet je wellicht je ISO iets opschroeven, zodat je iets meer van de auto uitlicht. Het dak vind ik nu wat donker geworden. Aan de andere kant, denk ik dat er een kans is, dat het dak al beter verlicht wordt als je de flits een stukje hoger houd dan nu.
(Voor het gemak neem ik maar aan dat je eventueel assistentie kan vragen aan de chauffeur, om de flits vast te houden.)
Foto 6: Leuk een keer een andere foto dan standaard er bij. Wellicht dat je met een groter diafragma de achtergrond (die rommelige auto zooi achter het hek) wat minder in beeld had gekregen.
Foto 7: Gewoon strak, zoals we gewend zijn, leuk effect van die lamp (flits?) onder de auto.
Foto 8: Een audi is mijn auto nie. Geen idee wat ik van het interieur moet vinden.
Foto 9: Eerste reactie: Waar kijk ik naar? Veel te scheef, een detail als het achterlicht hoort voor mij gewoon recht.
Foto 10: Geniaal gevonden. Geen idee wat die witte accenten op de grond zijn, maar deze foto heeft het helemaal. Ik zou Audi's bijna mooi gaan vinden.
Samengevat: Foto 10 vind ik wellicht de beste die ik ooit van je gezien heb. De serie vind ik eigenlijk de slechtste van de laatste tijd.