[Showcase] Audi S3

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:46

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Topicstarter
Wederom op pad geweest voor Rijtesten.nl, met een Audi S3 dit keer. Als ie je bekend voorkomt: dat kan goed kloppen, deze demo van Pon is volgens mij al door half (media-)Nederland gereden. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/img_6535.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/img_6550.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/img_6560.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/img_6568.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/img_6585.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/img_6594.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/IMG_6650.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/img_6661.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/img_6676.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~akoevoet/GoT/S3/img_6691.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Deze is ECHT heel goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 12:41
Nice car Bob, en mooie plaatjes :) :Y

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer professioneel. Ook een mooie auto om foto's van te maken! Vooral de laatste heeft een mooie draai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Wow echt super mijn droomauto, heb je misschien 2 / 7 en / of 10 in wallpaper formaat?

Ben al heel lang opzoek naar een mooie wallpaper met een S3 :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:28

Vuvuzela

My spire is forming

Nette serie :)

Kommentaar:
2,3 vind ik beetje hetzelfde.
4 zou ik iets minder schuin maken. Dit is net een tikkeltje irritant kijken.
5 rondom kenteken wat hard geflitst
9 ik vind de lichtplekken eerder storen dan iets toevoegen.
10 mja sorry. "Been there done that" Rig op auto monteren, bochtje maken, foto maken, en alles herhalen op de volgende auto :> ik voel geen wow meer.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Mooie foto's, netjes belicht, maar dat trucje met dat autostatief heb ik nu wel een keer gezien.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De 'motion' in de foto's, doe je dat door te pannen? Of is dat nabewerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Heel knap _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Foto's zien er zeer bijzonder en goed uit! Zeer knap wagentje en mooie kleur!

Echt een goed bezienswaardige showcase!

Complimenten!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Woow, hartstikke mooi _/-\o_

1, 4 & 10 vind ik de mooiste btw.

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:47
Mooie serie, zoals we al vaker gezien hebben.
Maar een puntje van kritiek, althans ik vind het minder, de foto's staan wel heel vaak heel scheef. Als alles iets rechter zou zijn is het comfortabeler kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 11:48
KappuhH schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:52:
De 'motion' in de foto's, doe je dat door te pannen? Of is dat nabewerking?
hij heeft een setup die die aan de auto bevestigt.

Maar bij deze serie weet ik 't niet zo. Het zijn opzich mooie foto's, maar ik vind ze niet erg indrukwekkend, komt een beetje teveel herhaling in, past vast wel bij je publiek, maar ik mis de abstractie die ik in eerdere series zag... Vind de andere series beter. Deze serie is ook wat conservatiever...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
ik vraag me af hoe je een foto zoals 1 en 10 maakt? dwz: auto scherp, en de omgeving die (blurry) snelheid suggereerd..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
De camera staat op een statief dat aan de auto vast zit. Lange sluitertijd, tov de camera staat de auto stil dus die is scherp.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
Wil je misschien de eerste en de laatste op wallpaper formaat posten? :)
die zijn echt geweldig! waarvoor hulde!

mailen zou ook top zijn

[ Voor 15% gewijzigd door low_n_slow op 16-04-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto 10 springt er voor mij echt uit als "DE" foto van de serie. _/-\o_

Ik geloof dat ik al vaker heb vermeld dat ik niet zo "into" dat scheve ben. Ik vind het hier vaak erg irritant.

Foto 1: Ronduit slecht. (ehh, voor jouw doen dan.)
De overweg leid vreselijk af. Het viaduct breekt het lijnenspel van de weg en de auto. De lucht is irritant wit. (Uitgebeten?)

Foto 2: Beetje standaard foto, maar zoals we gewend zijn van je, goed gemaakt. Mooi licht, maar hij had van mij gewoon recht mogen zijn.

Foto 3: Hij heeft niks en hij is scheef.

Foto 4: Ik krijg mijn auto never nooit zo de berg op. Als ik mijn scherm nu ongeveer 30 graden draai, dan wordt het nog wat.

Foto 5: Strakke foto. Ik denk dat je een flits hebt gebruikt, want die lijkt te weerspiegelen in de randen van de nummerplaat. Bouncen gaat natuurlijk niet lukken zonder dak, dus ik denk dat je je flitser toch los moet maken en beduidend hoger moet houden.
Ik ben geen flits expert, maar stond je flitser vol aan, dan moet je wellicht je ISO iets opschroeven, zodat je iets meer van de auto uitlicht. Het dak vind ik nu wat donker geworden. Aan de andere kant, denk ik dat er een kans is, dat het dak al beter verlicht wordt als je de flits een stukje hoger houd dan nu.
(Voor het gemak neem ik maar aan dat je eventueel assistentie kan vragen aan de chauffeur, om de flits vast te houden.)

Foto 6: Leuk een keer een andere foto dan standaard er bij. Wellicht dat je met een groter diafragma de achtergrond (die rommelige auto zooi achter het hek) wat minder in beeld had gekregen.

Foto 7: Gewoon strak, zoals we gewend zijn, leuk effect van die lamp (flits?) onder de auto.

Foto 8: Een audi is mijn auto nie. Geen idee wat ik van het interieur moet vinden.

Foto 9: Eerste reactie: Waar kijk ik naar? Veel te scheef, een detail als het achterlicht hoort voor mij gewoon recht.

Foto 10: Geniaal gevonden. Geen idee wat die witte accenten op de grond zijn, maar deze foto heeft het helemaal. Ik zou Audi's bijna mooi gaan vinden.

Samengevat: Foto 10 vind ik wellicht de beste die ik ooit van je gezien heb. De serie vind ik eigenlijk de slechtste van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, eindelijk eens een autootje met wat kleur er in. In deze serie komt de auto zelf er ook beter uit dan in de vorige series met al die donkere, kleurloze apparaten. Puur door de mooie auto ben ik geneigd dit een mooie serie te vinden, maar eigenlijk is hij weer gewoon hetzelfde als de voorgaande series, maar dat is niet negatief, als je van deze stijl houdt.

Toch is er wel wat op aan te merken:
1: Uitgebeten lucht links, zonde. Ik ben het niet eens met een van de vorige posters dat de spoorweg een storend element is; ik vind deze wel wat toevoegen aan de foto, hoewel de auto en de overweg totaal niet bij elkaar kleuren.
2: Te scheef. Had dan tenminste de lijn op de auto rechtgetrokken. Wel mooie kleuren en aardige belichting.
3: <deze tekst is van de pagina gegleden>
4: Wat zijn al die donkere op de auto?
5: De lichtvlekken op de kentekenplaat zijn erg storend en leiden de aandacht af.
6: Dat wil ik ook wel uit m'n raam zien als ik 's morgens wakker word. Maar een mooiere omgeving, of in ieder geval een rustigere achtergrond was beter geweest.
7: Dit vind ik de mooiste uit de serie, maar de lichtvlek vlak achter de linker voorband is toch jammer.
8: ...
9: Was beter geweest zonder de lichtvlekken er op. Die op de achterlamp nog overbelicht lijken ook.
10: Dat kennen we ondertussen wel. Jammer ook van de lensflares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummer 10. Wat een foto! _/-\o_
Een schitterende serie foto's, mijn complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Erg netjes.
Ik heb nu even geen tijd om inhoudelijk commentaar op elke foto te geven, maar ik zie wel dat je echt vorderingen maakt! De kleur van de auto staat me ook erg aan, dat scheelt misschien.
Vraagje, wat voor lens, flitser en miss. filter gebruik je bij foto's zoals #2, #3, #4 en #5. Dus die shots dat je van redelijk dichtbij (?) de stilstaande auto fotografeert.

Ziet er goed uit allemaal iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Siparti schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:19:
Vraagje, wat voor lens, flitser en miss. filter gebruik je bij foto's zoals #2, #3, #4 en #5. D
Z'n gear staat in z'n sig, dus neem maar aan dat ie dat gebruikt heeft. Nu nog ff het statief in de sig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig, kan niet anders zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
wow mooier dan in de brochure 8)

[ Voor 4% gewijzigd door kutkip op 17-04-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

#1 Leuk! Misschien is de lucht links iets te wit, maar verder prima.

#2 Nette uitstraling. Het licht valt ook goed.

#3 Niet bijzonder. Zou iedereen genomen kunnen hebben.

#4 Is al wat sprekender, omdat het contrast wat hoger ligt, maar er zitten betere tussen. ;)

#5 Het idee is goed, alleen is 'ie niet helemaal recht. Veel scheelt 't niet hoor, maar heb je deze uit de losse hand of met statief geschoten? De belichting is wel helemaal in orde.

#6 Mja, ik weet niet zo goed wat ik hier over moet zeggen. Ik vind er niet veel aan, maar ik weet niet waarom niet :P

#7 Prachtig! Door de donkere achtergrond en het licht in het midden kreeg ik een beetje het gevoel van Airwolf. Die serie over die helicopter die ook altijd precies in het licht stond in een donkere ruimte.

#8 Deze foto moest er bij omdat het interieur ook op de foto gezet moest worden? Je ziet namelijk niets.. het dashbord is niet (goed) te zien, de middenconsole staat er niet op. Eigenlijk staat er niets op. Het enige dat ik weet als ik deze foto zie is dat het een Audi is en dat het grijs/zwart achtige bekleding had.

#9 Mooi, sprekend. :)

#10 Super! Hoe doe je dat =)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Simon schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:05:
De camera staat op een statief dat aan de auto vast zit. Lange sluitertijd, tov de camera staat de auto stil dus die is scherp.
Maar zie geen statief?
Of zit deze aan een 2e auto vast die in de buitenbocht om de Audi heenrijdt? In dat geval moet je de snelheiden onderling precies goed hebben én geen kuilen tegenkomen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:36

TommyGun

Stik er maar in!

MadMarky schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 01:15:
[...]

Maar zie geen statief?
Of zit deze aan een 2e auto vast die in de buitenbocht om de Audi heenrijdt? In dat geval moet je de snelheiden onderling precies goed hebben én geen kuilen tegenkomen.
Photoshop. (Lijkt mij tenminste)

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 17-04-2007 01:33 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:34
Maar dan zou op de eerste foto de camera tegen de spooroverweghekjes aanslaan toch?

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Als je langzaam rijdt met een lange sluitertijd kun je op tijd remmen hoor. Het is knap dat ie de illusie ervan wekt. Dat maakt 't juist vet

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sangre schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 07:59:
Maar dan zou op de eerste foto de camera tegen de spooroverweghekjes aanslaan toch?
Dat was ook de laatste foto die hij die dag maakte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker goed gelukt. De beweging en kleur van 1 zijn gewoon geweldig. De stille foto's zijn misschien iets teveel van het goede, je had bijvoorbeeld 2 en 3 kunnen schrappen omdat de hoek hetzelfde is als bij nummer 7. Niet dat ze niet goed zijn, maar te veel is precies dat: te veel. Ik ben ook zeer gecharmeerd van de interieurfoto en van nummer 10. Hulde voor deze serie d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
LoneGunman schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:25:
[...]

Z'n gear staat in z'n sig, dus neem maar aan dat ie dat gebruikt heeft. Nu nog ff het statief in de sig ;)
Ja, zover was ik ook al ;) Ik doelde erop welke gear Martijn bij die foto('s) gebruikte (het gaat me dan vooral om verlichting en filter. Objectief ook wel ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Siparti op 17-04-2007 14:04 . Reden: 's ]

Pagina: 1