Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
We hebben onlangs een Aldi Medion GPS (MD 96130) gebruikt om van Belgie naar Barcelona te rijden (zonder 1 probleem). De 2de dag wilden we die terug gebruiken een werden we met een wit scherm geconfronteerd. Ondertussen heb ik reeds alles geprobeerd:
  • hard reset
  • terug thuis via PC en activesync gekeken wat er nog allemaal op de GPS terug te vinden was. Het toestel reageerd in elk geval dus met de SW lijkt me niets mis
Verder reageert de GPS ook zoals in de documentatie beschreven, alleen zien we niets:
  • Bij een power-on laat hij een auditief signaal horen
  • Bij een power-off werken zowel de stand-by als soft-reset "knop". Bij het selecteren van Standby gaat het toestel uit (dus geen wit scherm meer), bij de soft-reset wordt het toestel uitgezet en daarna terug aan
  • Het touch-screen reageert ook op de aanrakingen, er worden klik-geluiden weergegeven
Weet er iemand wat er mis is? Heeft iemand zoiets reeds meegemaakt?

Vriendelijk groeten, Bart

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-11 18:32
Welkom op GoT! :)

Waarschijnlijk is er een probleem in het kabeltje tussen het moederbord en het scherm. Ik raad je aan om contact op te nemen met Medion (adres/telefoonnummer heb ik niet bij de hand, het zit in ieder geval in Panningen). Zij kunnen je verder helpen, dit is namelijk een hardwarematig probleem.

Trouwens, groeten is hier niet nodig, wij tweakers groeten elkaar al door überhaupt een post te plaatsen :)

[ Voor 18% gewijzigd door RadioAir op 16-04-2007 22:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik doen. Als ik nieuws heb, laat ik iets weten.