Toon posts:

voor de belgen onder ons: kwaliteit analoge uitzending VT4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan zijn dat het hier niet juist staat, dan verplaats je het maar.
ik merk veel 'golfjes' in de uitzendingen van VT4 en andere zenders. ik had hier vroeger ook al last van maar op een LCD zie je het eens zo hard als op een CRT. er zijn nog andere (onbelangrijke) zenders die dit hebben. ik moet wel zeggen dat mijn kabel gesplitst is maar er zit wel een versterker tussen. handmatig afstellen helpt niets en fijnafstemming ook niet

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-10-2025

D4Skunk

Kind of Blue

Ik heb het ook al een paar keer gemerkt. Ik denk dat telenet gewoon meer bandbreedte vrijgemaakt heeft voor digitale tv, waardoor analoog een ramp geworden is.

Zolang ik echter niet mijn eigen dvb-c decoder kan gebruiken weiger ik om te schakelen... Hopelijk is dit binnenkort, want het wordt hoe langer hoe slechter...

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:13
Hier ziet het er nog vrij behoorlijk uit.
Er kunnen veel oorzaken zijn voor golfjes. Je zou kunnen proberen of je de golfjes nog steeds hebt als je de tv voor de splitter aansluit.

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

Verwijderd

Topicstarter
mja heb al gewoon de kabel zonder splitter aangesloten maar blijft hetzelfde
beneden hebben ze telenet digitv dus die hebben het prob ni. nuja kdenk er ook over om naar digitv te gaan maar kwacht nog even tot er op indi meer HD kanalen zijn(als iemand daar wa meer over weet...). toch vind ik het zwaar klote want bijvoorbeeld vijftv (wat van vt4 is) ziet er zeer goed uit, net als kanaal 2 tv1 en vtm

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 00:36:
mja heb al gewoon de kabel zonder splitter aangesloten maar blijft hetzelfde
beneden hebben ze telenet digitv dus die hebben het prob ni. nuja kdenk er ook over om naar digitv te gaan maar kwacht nog even tot er op indi meer HD kanalen zijn(als iemand daar wa meer over weet...). toch vind ik het zwaar klote want bijvoorbeeld vijftv (wat van vt4 is) ziet er zeer goed uit, net als kanaal 2 tv1 en vtm
Beneden Telenet en boven Indi? Moet je eerst eens vertellen waar je eigenlijk woont.
Altijd gedacht als je in Telenet-gebied woont, er geen Indi kan ontvangen worden en vice-versa.
Dit lijkt erg spannend, vreselijk benieuwd naar de reactie...

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:25
Ik heb het in Nederland ook een tijdje gehad (en soms nog steeds) met Nederland 1/2/3 en RTL7. Hoe en waarom: ik zou het niet weten...

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
WIj hebben het hier ook een tijd gehad, tot we de oude en versleten videorecorder hebben vervangen door een DVD recorder. Ineens alle kwaliteitsproblemen opgelost.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:35
masser120 schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:30:
Ik heb het in Nederland ook een tijdje gehad (en soms nog steeds) met Nederland 1/2/3 en RTL7. Hoe en waarom: ik zou het niet weten...
Dat kan ook komen door Digitene, de signalen hiervan kunnen de normale uitzendingen over de kabel verstoren bij gebruik van niet voldoende afschermende kabels. Destijds kon je een goed afgeschermde kabel gratis krijgen bij je kabelboer om dat uit te testen.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb het ook hier boven, altijd al gehad, het lijkt erop alsof VT4 minder krachtig uitzend als al de rest, want TV1 ontvang ik hier perfect

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Snakiej schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:35:
Ik heb het ook hier boven, altijd al gehad, het lijkt erop alsof VT4 minder krachtig uitzend als al de rest, want TV1 ontvang ik hier perfect
zo blijkt het idd ja. heb eens rondgegeaan in de buurt hier en iedereen die hier woont heeft er last van

• wols
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10-2024
Dat is sinds dat DAB verkrijgbaar is. Ik hem me laten vertellen dat VT4 in het zelfde frequentie bereik zit. Dit zou de reden zijn het zo slecht is. Ze hebben destijds de zenders herschikt en om VT4 een hak te zetten, hebben ze die maar in slechste positie gezet.

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-02 12:14
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:14:
[...]

Beneden Telenet en boven Indi? Moet je eerst eens vertellen waar je eigenlijk woont.
Altijd gedacht als je in Telenet-gebied woont, er geen Indi kan ontvangen worden en vice-versa.
Dit lijkt erg spannend, vreselijk benieuwd naar de reactie...
Dat dacht ik ook ja.
Hier kan je checken of INDI beschikbaar is in je buurt.

Verwijderd

Topicstarter
idd geen indi :/
Pagina: 1