SMS bluetooth programma voor Vista

Pagina: 1
Acties:

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:41

SilentSimon

Have you been hopped?

Topicstarter
Ik zoek al een tijdje voor een SMS bluetooth programma voor Vista.
Ik gebruikte onder XP altijd de Mobile Phone Suite wat werd bijgeleverd bij mn BT logitech set. Hier heb ik jaren met plezier mee gewerkt.

Onder Vista werkt dit programma niet omdat MS blijkbaar de bluetooth drivers heeft geredesigned. Het werkt iig niet meer met de standaard Widcomm drivers.
Nu heb ook het programma SMS sender van MS zelf geprobeerd helaas met hetzelfde resultaat.

Wat ik dus zoek is een programma om SMS'jes te versturen en lezen via bluetooth onder Vista Business 32bit. Nu heb je wel van Erricson & Nokia suites, maar deze willen a) niet installeren en b) is het me veel te bloated.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ben je zelf al naar programmaatjes op zoek gegaan via Tucows of gewoon Google? Ik weet, het is zoeken naar een speld in een hooiberg, en misschien heeft een Tweaker die hier reageert een voorkeursprogrammaatje dat heel goed aansluit bij jouw wensen, maar die kans acht ik klein...

Ik zou zelf gaan zoeken op softwaresites.
En zijn de Ericsson en Nokia suites nog niet voor Vista downloadbaar? Overigens vind ik ze vaak ook way too much functions hebben voor een simpele handeling, dat wel...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Topicstarter
Erriccson werkt niet onder Vista en Nokia krijg ik 123 ook niet aan de praat.
Verder heb ik tig keer gezocht onder download.com en tucows zonder hoopvol resultaat :(

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Topicstarter
;( snif

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Tja, het is jammer, maar ik vrees dat dat nog gewoon niet bestaat voor Vista. Ik weet wel dat er bijv. BlueSoleil is, deze neemt de standaard functies van Windows over, maar dan moet je dongle wel BlueSoleil-valid zijn, anders heeft het programma een limiet. (Widcomm drivers hebben een dergelijke beperking ook, meen ik). BlueSoleil is voor Vista in ontwikkeling en heeft een hoop functies, maar of hij ook specifiek SMSjes kan sturen weet ik niet.

Er is ook ooit zo'n programmaatje voor Ericsson uitgebracht, het had een hele aparte naam, waar ik nu niet meer op kan komen :P Ah, hier:
http://fma.sourceforge.net/index2.htm

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs