Binnenkort is mijn vriendin jarig en ik wil haar een digitale camera cadeau doen waarmee ze makkelijk op feestjes foto's kan maken. Ik heb weleens iemand gezien die kon richten met een rood licht. Op die manier hoefde die persoon niet de zoeker te gebruiken en kon je gemakkelijk zien wie er op de foto kwam. Ik ben al een tijd aan het browsen (google,kieskeurig,sony.nl) maar ik kom er maar niet achter hoe die functie heet. Iemand enig idee? Mocht je het weten. Ik zoek een camera van max 250,-. Mocht je dus een goede weten dan hoor ik dat graag.
ik weet wat je bedoeld, de sony Cybershot van m'n broer had het ook, ik zal eens gaan zoeken 
't was z'n aan 1kant afgeronde langwerpige cypershot zoals nu de DSC P92 bijv. er uit ziet... dat ding zal denk nu 4 jaar oud zijn ofzo
't was z'n aan 1kant afgeronde langwerpige cypershot zoals nu de DSC P92 bijv. er uit ziet... dat ding zal denk nu 4 jaar oud zijn ofzo
[ Voor 41% gewijzigd door GoldenSample op 15-04-2007 21:02 ]
Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
Als ik het knopje voor een foto maken half in klik bij mijn Canon A60 brand er een oranje lampje dat netjes op de muur schijnt. Lijkt dus op precies wat jij zoekt. Ik weet niet precies hoe de functie heet maar dus wel dat de A60 het heeft. Maakt het zoeken misschien makkelijker.
http://en.wikipedia.org/wiki/Af_assist_beam. Het niet door-de-zoeker-hoeven-kijken is dus niet echt waar het primair voor bedoeld is
[ Voor 51% gewijzigd door ludo op 15-04-2007 21:05 ]
Canon Powershot S2 IS heeft het ook, maar dan in het groen, soort blokje met vierkantjes o.i.d ziet het eruit.PilatuS schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:00:
Als ik het knopje voor een foto maken half in klik bij mijn Canon A60 brand er een oranje lampje dat netjes op de muur schijnt. Lijkt dus op precies wat jij zoekt. Ik weet niet precies hoe de functie heet maar dus wel dat de A60 het heeft. Maakt het zoeken misschien makkelijker.
Dat is precies wat ik bedoel.PilatuS schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:00:
Ik heb het volgende op de sony site (klik hier) gevonden.
AF Illuminator Light
Volgens mij is dit de technische term die sony gebruikt. Twee leuke roze camera's in een goede prijsclasse die sony met deze optie heeft.
[ Voor 34% gewijzigd door michielvz op 15-04-2007 22:12 ]
Preciesludo schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:03:
http://en.wikipedia.org/wiki/Af_assist_beam. Het niet door-de-zoeker-hoeven-kijken is dus niet echt waar het primair voor bedoeld is
Het lampje is bedoeld om het aanwezige contrast te verduidelijken en daarmee de camera te helpen zijn focus goed in te stellen.
Overigens kan je voor je vraag naar de camera beter hier terecht:An Autofocus assist beam or AF assist beam is a lamp (usually red) which is incorporated into photographic cameras and flash units. This beam usually projects a regular pattern on to the subject which is recognized by the camera's AF system and used for better autofocusing in low light situations.
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3
En zie ook voor meer info:
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 2
Welke dig. camera onder de 250 euro?
[ Voor 63% gewijzigd door Garyu op 16-04-2007 14:30 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
OH >> FA
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
je weet bij deze hoe het heet: AF Illuminator Light of AF Assist Light.
Voor een juiste camera onder de 250 euro zou ik je naar dit topic willen verwijzen:
voorgaande delen:
daar moet iets van je gading tussen zitten.
Voor een juiste camera onder de 250 euro zou ik je naar dit topic willen verwijzen:
voorgaande delen:
daar moet iets van je gading tussen zitten.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()