Ik was benieuwd hoe heet mijn processor was, dus ik heb Core Temp geinstalleerd, hij gaf voor beide cores de temp aan. Ik heb daarna ook nog SpeedFan geinstalleerd om te kijken of dat een leuker programma was. Toen viel mijn pc uit.
Helaas had ik daarvoor Core Temp al in het mapje Opstarten gezet, en elke keer als ik mijn pc opstartte viel hij uit als hij net in windows was.
Ik heb toen mijn harde schijf in een andere pc gedaan en zo het programma verwijderd. Het leek weer normaal te werken. Totdat het zo heet werd in nederland. Nu valt mijn pc weer uit als ik in windows ben. Eerst een blauw scherm en dan start hij vanzelf opnieuw op.
Ik vermoed dat 1 van deze 2 programmas nog een beveiliging heeft aanstaan dat hij de pc afsluit als hij boven de 35 graden is..
Het gebeurt nooit als de pc al helemaal gestart is, alleen tijdens het opstarten van windows valt hij soms uit.
Weet iemand misschien wat er fout is gegaan en hoe ik dat misschien zou kunnen oplossen ?
Specs:
Windows: Windows XP5.1 (Build 2600) Service Pack 2
Internet Explorer: 7.0.5730.11
Memory (RAM): 1536 MB
CPU: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+
CPU Speed: 1951,3 MHz
Sound card: Realtek AC97 Audio
Display Adapters: NVIDIA GeForce 7600 GS | NetMeeting driver | RDPDD Chained DD
Screen Resolution: 1024 X 768 - 32 bit
Network Adapters: NVIDIA nForce Networking Controller - Pakketplanner-minipoort | VMware Virtual
CD / DVD Drives: E: _NEC DVD_RW ND-4571A
BIOS Info: ATAT COMPATIBLE 011306 Nvidia 42302e31
Motherboard: Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-K8NF-9
Helaas had ik daarvoor Core Temp al in het mapje Opstarten gezet, en elke keer als ik mijn pc opstartte viel hij uit als hij net in windows was.
Ik heb toen mijn harde schijf in een andere pc gedaan en zo het programma verwijderd. Het leek weer normaal te werken. Totdat het zo heet werd in nederland. Nu valt mijn pc weer uit als ik in windows ben. Eerst een blauw scherm en dan start hij vanzelf opnieuw op.
Ik vermoed dat 1 van deze 2 programmas nog een beveiliging heeft aanstaan dat hij de pc afsluit als hij boven de 35 graden is..
Het gebeurt nooit als de pc al helemaal gestart is, alleen tijdens het opstarten van windows valt hij soms uit.
Weet iemand misschien wat er fout is gegaan en hoe ik dat misschien zou kunnen oplossen ?
Specs:
Windows: Windows XP5.1 (Build 2600) Service Pack 2
Internet Explorer: 7.0.5730.11
Memory (RAM): 1536 MB
CPU: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+
CPU Speed: 1951,3 MHz
Sound card: Realtek AC97 Audio
Display Adapters: NVIDIA GeForce 7600 GS | NetMeeting driver | RDPDD Chained DD
Screen Resolution: 1024 X 768 - 32 bit
Network Adapters: NVIDIA nForce Networking Controller - Pakketplanner-minipoort | VMware Virtual
CD / DVD Drives: E: _NEC DVD_RW ND-4571A
BIOS Info: ATAT COMPATIBLE 011306 Nvidia 42302e31
Motherboard: Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-K8NF-9
[ Voor 6% gewijzigd door zero_cool89 op 15-04-2007 20:51 ]