het volgende is mij in sisoft sandra opgevallen dat de voltage van de +12v lijn maar amper +5volt bedraagt en ik neem aan dat dit niet de bedoeling is aangezien de 12volt lijn er is om apparatuur op 12v ipv 5v aan te drijven.
Het is wel zo dat ik laatst mijn moederbord opnieuw in de case heb geplaatst maar zover ik weet is de connector van de voeding met het moederbord goed aangesloten of is het toch mogelijk dat deze nog steeds niet goed vast zit en dat dit het probleem zou kunnen zijn?
Verder heb ik geen problemen op gemerkt van de lagere spanning, ik ben er meer bij toeval achter gekomen/.
Ohja heb ook gezien dat de +5v ook maar net 3,5v bedraagt
snap er niks van de voeding is nog niet zo oud. Het systeem amd athlon xp 2200+,512mb ddr-2100,geforce fx 5950,ecs k7vta3 mainboard en een aopen 350watt voeding
Het is wel zo dat ik laatst mijn moederbord opnieuw in de case heb geplaatst maar zover ik weet is de connector van de voeding met het moederbord goed aangesloten of is het toch mogelijk dat deze nog steeds niet goed vast zit en dat dit het probleem zou kunnen zijn?
Verder heb ik geen problemen op gemerkt van de lagere spanning, ik ben er meer bij toeval achter gekomen/.
Ohja heb ook gezien dat de +5v ook maar net 3,5v bedraagt
[ Voor 15% gewijzigd door D33F op 15-04-2007 19:27 ]
Lies are obvious to read because the truth is already written