Okay, maar welke software gebruik je dan? Als je Visual Studio (Express) gebruikt, en je hebt je site/project geopend, druk dan eens op F5 (run/debug), opent je site dan niet?
Als dat niet het geval is, of er een foutmelding verschijnt, moet je even in je project/site-instellingen kijken naar hoe de site uitgevoerd wordt. Je kunt dan bijv kiezen voor een test-server die bij Visual Studio geleverd wordt.
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:45:
Hallo ik ben een noob op het gebied van alles in webdesign... maar ben aan het leren, ik zou graag omdat ik mijn gastenboek wil maken willen weten hoe ik deze kan bekijken, als ik hem programeer kan ik hem ergens in een virtuele website of zoiets bekijken maar ik zou niet weten wat hoe waar... Kan iemand mij aub helpen heb op google als uren besteed maar vind echt nergens iets, toen zei mijn broer dat ik eens op dit forum kon proberen omdat je hier volgens hem snel geholpen word.
Alvast bedankt!
Kan zijn dat je user settings niet goed zijn ingesteld. Hier heb ik niet veel verstand van eerlijk gezegd, waarschijnlijk moet je iets aanvinken in IIS waarbij je je standaard windows user gebruikt of JUIST de user van IIS (die dacht ik automatisch gegenereerd werd, een soort gast account). Misschien dat iemand anders daar duidelijkheid over kan verschaffen, maar toch denk ik dat je met google een heel eind kan komen...
[
Voor 56% gewijzigd door
Padschild op 15-04-2007 19:25
]