Toon posts:

xms wat betekend dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb al even rond lopen kijken maar kan niet een duidelijk antwoord vinden.
ik wil nieuw geheugen kopen voor m'n bijde computers en dat online bestellen. alleen nu kom ik een term tegen die mij nog niet bekend is en dat is XMS-6400.
nou is mijn vraag wat betekent XMS?
wat is de toevoeging van XMS?
is dit in elk moederboard toe pasbaar die 800Mhz kunnen draaien?
hoe kan ik zien aan het moederboard of het een XMS geheugfenbank kan hebben?

alvast bedankt

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:45

Pinjataaa

Hit me!

binnen 2 sec

XMS Xtreme Memory Speed Memory Products

The XMS product line is Corsair's premium desktop product family. Engineered and tested for superior performance especially in the demanding arena of serious gaming, XMS has quickly become the preferred memory for serious gamers. In fact, more reviewers and user forums have named Corsair XMS "Number One" than any other premium memory.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:43
XMS is gewoon een merknaam van Corsair

XMS is gewoon DDR-geheugen. XMS2 is de naam die Corsair gebruikt voor DDR2-geheugen. Dus waarschijnlijk is het zelfs XMS2-6400.

[ Voor 32% gewijzigd door D-Three op 15-04-2007 18:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke heel duidelijk het zal dan dus gewoon toepasbaar zijn in mijn computer het is alleen nog wat sneller dan "gewoon" ddr2 geheugen?

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ligt eraan waar je 't mee wil vergelijken he.

PC3200 zal in de regel sneller zijn dan pc2400. (ofzo :+)
Maar ik denk dat bij dezelfde snelheden de snelheid minim zal zijn voor de gemiddelde gebruiker, maar sla er maar eens een paar reviews op na als je 't wil weten. ;)

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:27
Als jouw pc DDR2 gegeugen aankan, zie ik niet in waarom niet.

Maar volgens mij is dit geheugen voornamelijk beter als je gaat overclocken (anders is low-budget al praktisch net zo goed). Dus, denk daar ff aan :)

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:43
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:45:
oke heel duidelijk het zal dan dus gewoon toepasbaar zijn in mijn computer het is alleen nog wat sneller dan "gewoon" ddr2 geheugen?
Het is gewoon een reclamenaam van Corsair, daarom is het nog niet sneller ;) Maar het geheugen heeft normaal wel iets lagere timings dan hun goedkoper budgetgeheugen.

Verwijderd

Topicstarter
oke nou dat is duidelijk bedankt voor de reacties

mvg rc
Pagina: 1