Proxy

Pagina: 1
Acties:

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:48

Saven

Administrator

Topicstarter
Hello,

Ik weet niet of dit in het goede forum staat, maarja :P

Ik zou graag willen weten hoe je nou een proxy voor verschillende programma's insteld. In sommige programma's zoals FlashFXP kun je een proxy instellen, alleen voor veel programma's ook niet.
Als ik dan een proxy instel voor internet explorer, heeft dat helaas geen effect op de programma's die verbinding maken.

Weet iemand hoe ik mijn IP "overal" proxyficeer? Dus dat elk programma dat verbinding maakt met het internet mijn proxy IP ziet in plaats van mijn normale?

Bvd :)

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:22
Zover ik weet kan dat niet, er zijn wel proxies die gebruik maken van een vpn, kosten vaak wel geld maar die werken met alle programma's.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat kan niet zomaar. Het hangt er namelijk vanaf hoe er verbinding wordt gemaakt. Surfen kan wel via een proxy, maar P2P downloads weer niet.

Waarom wil je je eigen IP-adres verbergen? Toch niet het grijze circuit in? ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 22:59
Sockscap kan dit :)

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:13:
Dat kan niet zomaar. Het hangt er namelijk vanaf hoe er verbinding wordt gemaakt. Surfen kan wel via een proxy, maar P2P downloads weer niet.

Waarom wil je je eigen IP-adres verbergen? Toch niet het grijze circuit in? ;)
Nee hoor :P
Ik zal even googlen, bedankt :)

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
Ik heb SocksCap gevonden, alleen waar kan ik proxy servers vinden voor sockscap?
Pagina: 1