specs:
mobo: Asus p5gdc pro
graka: Asus Ati Radeon ax850xt EXTREME
voeding: Tagan 380 Watt
harde schijf: Hitachi Dekstar 160 gb
geheugen: Kingston 1gb (2x 512)
proc: Intel p4 processor 650+ 3,4 Ghz
Windows XP Pro
probleem:
Gister tijdens gamen freezde me beeld ineens. Na paar seconde kreeg ik error van VPU recovery. Hij liep weer paar minuten goed toen weer error. Ik heb hem maar uitgezet. Graka was rond 60 graden, maar was al lange tijd aan het gamen.
Vanochtend kreeg ik weer dezelfde error tijdens het gamen. Ik heb maar de hele boel gedefragmenteerd, virusscan alles. Toen de binnenkant gestofzuigd. Computer weer aan ----> NO VIDEO INPUT. Kaart en geheugen er ff uit, zelfde probleem. Alle fans gaan wel draaien, mobo geen piepje.
Wat kan ik doen??
mobo: Asus p5gdc pro
graka: Asus Ati Radeon ax850xt EXTREME
voeding: Tagan 380 Watt
harde schijf: Hitachi Dekstar 160 gb
geheugen: Kingston 1gb (2x 512)
proc: Intel p4 processor 650+ 3,4 Ghz
Windows XP Pro
probleem:
Gister tijdens gamen freezde me beeld ineens. Na paar seconde kreeg ik error van VPU recovery. Hij liep weer paar minuten goed toen weer error. Ik heb hem maar uitgezet. Graka was rond 60 graden, maar was al lange tijd aan het gamen.
Vanochtend kreeg ik weer dezelfde error tijdens het gamen. Ik heb maar de hele boel gedefragmenteerd, virusscan alles. Toen de binnenkant gestofzuigd. Computer weer aan ----> NO VIDEO INPUT. Kaart en geheugen er ff uit, zelfde probleem. Alle fans gaan wel draaien, mobo geen piepje.
Wat kan ik doen??
[ Voor 4% gewijzigd door rnd op 15-04-2007 18:04 ]