Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
[ Voor 119% gewijzigd door pinokkia op 15-04-2007 18:01 ]
Verwijderd
Nee, want mijn computer staat beneden en de ps3 staat bij mijn zoontje op de slaapkamer. Ik heb geen draadloos internet.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:22:
Is je PS3 niet aan het internet aangesloten?..anders kan je toch gewoon vanuit het menu gewoon updaten?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ik heb dus eerst een map op de pc gemaakt. Map heet: UPDATE => daar heb ik de firmware 1.6 gedownload. Toen heb ik mijn 2GB mini-sd geheugenkaart in mijn cardreader van de pc erin gedaan. Vervolgens heb ik de map UPDATE naar mijn mini-sd geheugenkaart gekopieerd. Toen dat erop stond. Heb ik mijn mini-sd geheugen in mijn PS3 gestopt. Daarna ben ik naar systeem update (of zoiets staat er) Kon je kiezen via netwerk of via cardreader (in die trant) Dan geeft de PS3 aan: er is geen update op de geheugenkaart. (in die trant geeft de ps3 dat aan) Ik heb mijn geheugenkaart/stick zowel op fat als op fat32 geformateerd vantevoren. Ik heb alle instructies gevolgd zoals het op http://nl.playstation.com staat. Dus wat doe ik verkeerd.AtHomer schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:47:
Waar zet je het updatebestand neer op de stick/card? Het kan zijn dat je een map moet aanmaken, genaamd "ps3", en dan daarin het bestand zetten (zoiets was ook nodig bij het installeren van de Linux bootloader geloof ik).
Ik ga dat gelijk effe doen en morgenvroeg op de PS3 proberen. Nu ligt mijn zoontje lekker te snurken in bed. Dus dat is het probleem dat de systeem update niet lukt via de usbstick/geheugenkaart.Den_John schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:28:
Je moet op je geheugenkaart de map PS3 maken, daarin zit de map UPDATE en daarin de firmware
Dus map aanmaken op de pc met PS3 => map UPDATE => daar firmware 1.6 downloaden. Doe ik dat zo dus goed?
[ Voor 97% gewijzigd door Nik op 16-04-2007 00:02 ]
Ik heb map PS3 daarin gaat een map UPDATE en in de map UPDATE gaat de firmware 1.6 in. Zo doe ik het toch goed dan? Ik hoop dat het over een paar uur wel gaat lukken. Maar moet ik FAT of FAT32 gebruiken?proller schreef op maandag 16 april 2007 @ 00:00:
Yep. Makkelijker is om gewoon die mappen op de stick aan te maken, en dan het updatebestand te kopieren naar de update map. Geen idee of je dat ook bedoel maar nu lijkt het net alsof je eerst alle mappen aan wil maken op de pc, de update opnieuw wil downloaden in die map, en dan alles over kopieren naar de usb stick. Werkt ook natuurlijk, maar het is een omweg. Succes!
http://nl.playstation.com.../guides/detail/item49479/
Bijwerken via een pc: ga naar eu.playstation.com voor de nieuwste versie van de updategegevens. Volg de aanwijzingen op het scherm op om de gegevens naar je pc te downloaden.
Sla om de updategegevens naar je PLAYSTATION 3 te kopiëren het bestand op een opslagapparaat dat met PS3 compatibel is op, bijvoorbeeld op een Memory Stick, een Memory Stick Duo, een USB-apparaat of je PSP.
Gebruik je pc om voordat je begint op je opslag- of USB-apparaat een map met de naam PS3 aan te maken. Maak in deze map een map met de naam UPDATE aan (de naam van deze map is hoofdlettergevoelig en moet in hoofdletters worden geschreven). Download nadat je de UPDATE-map hebt aangemaakt de PS3-systeemsoftware naar deze locatie.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
[ Voor 16% gewijzigd door pinokkia op 16-04-2007 12:20 ]