Ik ben bezig met wat huiswerk voor een algebra vak dat ik volg, maar heb er wat moeite mee. Het gaat over monoides, geordende groepen en bewijzen. Heeft iemand hier ervaring en interesse in? Ik kan de hulp goed gebruiken
Er zijn genoeg mensen hier op GoT die ervaring hierin hebben.
Post eens een opgave en geef aan waar je vastloopt in de berekeningen.
Post eens een opgave en geef aan waar je vastloopt in de berekeningen.
[ Voor 1% gewijzigd door Onbekend op 15-04-2007 14:44 . Reden: Grammaticafout ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
Ik zal een voorbeeldopgave posten:
Ik begrijp wel een beetje wat isomorphisme inhoud, maar om zoiets te bewijzen weet ik toch niet waar ik moet beginnen.Prove that if  is isomorphic to A then A is isomorphic to Â.
Je moet het vooral niet te moeilijk zoeken. De definitie van een isomorfisme beschrijft een bepaalde relatie tussen  en A. Die relatie kan je met andere definities, logische verbanden en de fundamentele eigenschappen van groepen omwerken tot een relatie tussen A en Â, die weer de definitie van een isomorfisme vormt.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Ik zoek eigenlijk iemand die mij nu even via msn ofzo kan helpen met een paar opdrachten, eventueel tegen betaling. Voelt iemand zich geroepen? Dan zal ik even mijn msn-adres aan mijn profiel toevoegen.
Daarvoor is in W&L geen ruimte. Dit is een discussieforum, waar alleen topics zijn toegestaan die voor meerdere mensen meerwaarde kunnen hebben.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()