muziek onder mp4

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-07 18:14

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Mijn Nokia N73 maakt mp4 video's. Nu wil ik van een videofilmpje die ik met mijn telefoon gemaakt heb, een muziekje onder zetten.

Virtualdub kan niet met MP4 omgaan. Omzetten naar AVI en dan proberen te openen in Virtualdub werkt niet.

Ongetwijfeld is er een hele makkelijke manier. Wie weet deze?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Probeer windows movie maker eens, heel simpel programma waarbij het volgens zou moeten lukken :) succes ermee.

Signature

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-07 18:14

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
spittie_nl schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:41:
Probeer windows movie maker eens, heel simpel programma waarbij het volgens zou moeten lukken :) succes ermee.
Helaas...
Het bestandstype van bestand C:\Documents and Settings\USER\Bureaublad\14042007027.mp4 wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.
Maar ik ben een heel eind gekomen met Avidemux. Die kan wel redelijk wat. Maar is niet echt gebruiksvriendelijk en op internet vind ik niet veel 'makkelijke/goede' handleidingen.

Maar voor nu ben ik een heel eind. Tenzij iemand de wereldtip heeft!

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.