Toon posts:

hoeveel Wu's telt in stats als 1 block?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik nu constant blocks doe van 1 WU tellen die dan ook als 1 block of moet je bijvoorbeeld 4WU's doen voor 1 block en telt dan een block van 8WU's als 2 of hoe zit dat in één???

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Als je de nieuwste client gebruikt is het makkelijk. Daar spreken ze namelijk van packets en stats units. Stats units zijn de dingetjes die in de stats komen, dûh! Packets bestaan uit 1-32 stats units....

Crystal clear :7

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
euhm ik heb nieuwe client en en ja hoeveel packets of stats units vormt in block in de stats want ohh al sik het doorheb is 1 stat unit 1 block in de stats of ben ik mis?

Verwijderd

Topicstarter
Nu moest dit correct zijn hoe zet ik op dat mijn P166 allemaal packets doet van 1 stat unit?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
1 blok == 1 wu == 1 su

1 packet is 1 tot 64 blokjes

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 19:07 schreef [eNeRGy] het volgende:
1 blok == 1 wu == 1 su

1 packet is 1 tot 64 blokjes
voor een normale client is het maximum 32 statunits per packet, volgens mij hebben de proxypackets 64 units.

Bij OGR gaat het wat anders. Daar is niet van tevoren te zeggen hoeveel werk een proc heeft aan een pakketje. Het kan net zogoed 9 als 168 stats units zijn.

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
bij ogr weet je het nooit nee, soms heb je er 1 v 20 gnodes en soms v 400...

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Pff nog moeilijk met gnodes dan als het niet telkens constant is

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Pagina: 1