Hoe heet?

Pagina: 1
Acties:

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Hoe heet kan een Intel Celeron worden, en hoe heet kan een nVidia Geforce 2mx worden? Zonder ze te slopen natuurlijk.. :+

Ik heb nu nl. 2 temp sensjes op mijn chippies geplakt, en ik zie dat mijn Celly 700@787 38.1°C is, en dat mijn G2mx op het moment 45.7°C is. Dat laatste lijkt me nogal hoog, vooral als ik daarbij bedenk dat ik nu helemaal niets in 3D doe ofzo..

Als ik ga gamen, dan komt die laatste temperatuur soms wel eens zo rond de 55°C, dat lijkt me niet echt goed, of wel? Ik heb geen flauw id.. en wat voor een soort koeling zou ik kunnen gebruiken voor die videokaart? Ik hebber nu alleen maar een heatsink op zitten.. :?

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

cpu is echt niet te hoog normaal eigenlijk

je videokaart kan je bijvoorbeeld koelen door een 80mm fan er vol op te laten blazen wordt ie van zelf wel koeler >:)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:35

dfr0st

Geel is mooier

of een oude pentium 40mm fan op de heatzink monteren werkt ook goed

-

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 16:35 schreef Skate2000 het volgende:
Ik heb nu nl. 2 temp sensjes op mijn chippies geplakt, en ik zie dat mijn Celly 700@787 38.1°C is, en dat mijn G2mx op het moment 45.7°C is. Dat laatste lijkt me nogal hoog, vooral als ik daarbij bedenk dat ik nu helemaal niets in 3D doe ofzo..
Ik hoop niet dat 45°C een probleem is, want bij mij is ie ook 45°C zonder te overclocken (ik heb wel een geforce 2 gts, weet niet of dat uitmaakt voor temperatuur)