webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Je hebt de draadjes van de koeler lost getest op een batterij zeg je?
Hieruit leid ik dus af dat je de connector van de koeler los hebt geknipt?
Als dit zo is, weet je zeker dat je de plus en min niet verkeerd om hebt zitten?
Hieruit leid ik dus af dat je de connector van de koeler los hebt geknipt?
Als dit zo is, weet je zeker dat je de plus en min niet verkeerd om hebt zitten?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
nee heb met een stukje 2 aderig draad gewoon in de connecter gefrommeld en dan tegen de polen van de batterij. Dat nieuwe fannetje is nog z.g.a.n. qua modificatie 
ik heb de videokaart in 2 mobo's geprobeerd. Een Chaintech socketA mobo en in de huidige pc: een MSI-6399 (Medion 3000). Ik kan natuurlijk altijd nog die fan aansluiten op een ordinaire molex maar dat is weer een workaround.
ik heb de videokaart in 2 mobo's geprobeerd. Een Chaintech socketA mobo en in de huidige pc: een MSI-6399 (Medion 3000). Ik kan natuurlijk altijd nog die fan aansluiten op een ordinaire molex maar dat is weer een workaround.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Door de oude fan te testen met een batterij, er achter komen wat de polariteit is van de oude fan, en je nieuwe fan daar op aanpassen
?
nee polariteit smolariteit. De oude fan en de nieuwe zijn precies gelijk. Ik heb ook helemaal niet lopen kloten met draadjes enzo.
Heb nu een tijdelijke lelijke oplossing. Heb vanaf een losse molex 2 draden naar de plug van het fannetje gemonteerd (wederom niets aan de fan + fankabel zelf gekloot) en het werkt nu, maar ja het hoort zo niet he. Vaagheid.
Heb nu een tijdelijke lelijke oplossing. Heb vanaf een losse molex 2 draden naar de plug van het fannetje gemonteerd (wederom niets aan de fan + fankabel zelf gekloot) en het werkt nu, maar ja het hoort zo niet he. Vaagheid.