Ik heb sinds enkele jaren een Samsung CW-28D83N CRT toestel beneden staan. Sinds een jaar komt het af en toe voor dat het beeld verkleurd naar een zeer aanwezige rood. Het begint met logo's waarbij het lijkt dat het rood verschuift en vervolgens wordt langzaamaan het hele beeld rood. Dit is heel snel en gemakkelijk op te lossen door even de beeldmodus te veranderen en dan weer terug te zetten en dan blijft het een tijdje goed.
Nu is het probleem dat sinds we hier het xbox360 spel Blazing Angels spelen dit verkleur-probleem praktisch elke 10 minuten optreedt. Dat maakt het spelen praktisch onmogelijk, dus vandaar mijn zoektocht naar een oplossing.
Waar ik aan dacht:
- magnetisch veld? misschien veroorzaakt door de voeding van de xbox360 die er op een halve meter tot een meter naast ligt?
- ouderdom/slijtage --> dag tv!
- de xbox360 die dit veroorzaakt?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen..
Nu is het probleem dat sinds we hier het xbox360 spel Blazing Angels spelen dit verkleur-probleem praktisch elke 10 minuten optreedt. Dat maakt het spelen praktisch onmogelijk, dus vandaar mijn zoektocht naar een oplossing.
Waar ik aan dacht:
- magnetisch veld? misschien veroorzaakt door de voeding van de xbox360 die er op een halve meter tot een meter naast ligt?
- ouderdom/slijtage --> dag tv!
- de xbox360 die dit veroorzaakt?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen..