Geen inspiratie
152.68
Dit moest ik trouwens niet contant betalen maar kreeg er een overschrijvingskaartje bij.
Wel netjes betaalt trouwens.
Maar welke versie heb je? Je hebt de 35 grams en de 50 grams versie.
Ik de laatste trouwens.
Dit moest ik trouwens niet contant betalen maar kreeg er een overschrijvingskaartje bij.
Wel netjes betaalt trouwens.
Maar welke versie heb je? Je hebt de 35 grams en de 50 grams versie.
Ik de laatste trouwens.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ik weet het niet....maar 231,44 is gewoon teveel... voor welke versie dan ook
Geen inspiratie
Ik ben er achter waarom het zo duur is.
Sinds 1 februari worden de kosten van het overmaken van het geld naar de buitenlandse rekening (duitsland) betaald door de koper (vroeger de verkoper) In Nederland word dat gedaan door de Postbank. En die hebben dus bedacht dat het leuk is om 50 piek per transactie te rekenen

Jullie horen het goed !!!!!!! 50 PIEK !!! voor het overmaken van het bedrag !!!!!
Dit is dus een heeelleee slechte ontwikkeling voor het online bestellen van producten
(deze info is mij gegeven door de ptt 0800-0416)
Sinds 1 februari worden de kosten van het overmaken van het geld naar de buitenlandse rekening (duitsland) betaald door de koper (vroeger de verkoper) In Nederland word dat gedaan door de Postbank. En die hebben dus bedacht dat het leuk is om 50 piek per transactie te rekenen
Jullie horen het goed !!!!!!! 50 PIEK !!! voor het overmaken van het bedrag !!!!!
Dit is dus een heeelleee slechte ontwikkeling voor het online bestellen van producten
(deze info is mij gegeven door de ptt 0800-0416)
Geen inspiratie
Das het eerst wat ik ga aanvragen als ik 7 April 18 word
Geen inspiratie
wow goed om te weten, wou net wat rotzooi bij www.everglide.de weghalen, maar ga niet 50 piek bijleggen voor overschrijvingen.
Verwijderd
Als je iets uit het buitenland zou willen halen kun je het beste vragen of nog meer mensen daar iets weg willen halen zo kun je het een beetje verdelen kwa verzend en overmaak kosten.
Verwijderd
oc-shop all the way!!Op dinsdag 06 februari 2001 20:16 schreef Newt-of-OCshop het volgende:
zo zien jullie eens wat het allemaal kost om iets naar nl te halen
Pagina: 1