Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen ik beschik nu over tomtom 6 en heb ik netjes geinstalleerd op mij pda,en volgens mij werkt alles oke,behalve een ding niet en bij tomtom 5 deed ie dat wel namelijk.het gaat om geluiden aan vinken als je ergens langs kwam zoals flitspalen en dergelijke dit functie kon ik bij tomtom 5 wel activeren maar bij tomtom6 weet ik niet hoe dat precies moet of die functie is er niet meer.wie kan het me vertellen als ik langs benzinepomp of langs flitspalen rijd waarschuwingen kan aanvinken.
alvast bedankt.

Verwijderd

Dirk12, allereerst hoef je mede-tweakers niet te groeten, daarnaast heeft het plaatsen van twee dezelfde topics weinig nut.

Omtreft je probleem, ga eens na of de flitspalen al wel geïnstalleerd zijn op je Tom Tom Navigator, anders kan je de functie zowiezo niet activeren.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Lukt toch wel? Ga naar Voorkeuren - Beheer NP's - Waarschuw nabij NP. Daar is het wel in te stellen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Lookup, ik zal omschrijven wat ik tezien krijg namelijk een stoplicht met 50 erop oftwel desbetreffende maximum die mag rijden op de weg. en ik krijg ook de trajectcontrole's tezien....

Verwijderd

Topicstarter
Hallo titom, ik danku zeer ik heb het gevonden........alleen nog een vraag moet ik ze een voor een selecteren.......?

Verwijderd

Daarjuist lag mijn PDA niet op mijn kamer, nu dus wel...

Ja, helaas moet je ze één voor één aanvinken, lekker onhandig dus. ;(

Verwijderd

dus probleem opgelost :) dan kan deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.