Mr_gadget schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:03:
Mij lijkt het wel handig maar dan niet voor alles idd dat kost te veel schijfruimte / bandbreedte.
Maar ik vind dat Tweakers best wel de plaatjes bij how-to's of guides mag opslaan. Dit komt de users en Got zelf ten goede..
Nofi, maar volgens mij gebeurt dat al hoor
En wat die webspace bij GoT betreft: zolang d'r websites bestaan die gratis webspace aanbieden voor iedereen, denk ik dat er voldoende in een behoefte wordt voorzien en dat GoT daar niet nog eens extra op in hoeft te springen.
Even voor de jonkies onder ons: toen ik 10 jaar terug begon met studeren kon je ook al gratis webspace krijgen. Fortunecity was een bekende speler, en zo waren er nog meer. 25Mb was een zee van ruimte - en als je een beetje plaatjes resized voor gebruik op internet dan is dat het nog

Als je dan meer nodig had dan opende je gewoon een extra gratis accountje. En dan vanuit de homepage gewoon redirecten naar dat andere account. Medestudenten van me hadden 250 Mb webspace - en dat was niet eens lastig te realiseren.
Toen waren er nog veel minder aanbieders als nu, en tegenwoordig wordt er veel meer gratis webspace per aanbieder aangeboden. Aanbod is dus een stuk groter geworden. D'r zijn zelfs gratis fotoservers... dus eigenlijk vind ik het "op GoT hosten omdat het bij een GoT-post hoort" eigenlijk gewoon een beetje gemakszuchtig. Nofi natuurlijk
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)