Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Plaatjes opslaan door GoT zelf.

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 15:22
Kan GoT zelf de mogelijkheid gaan bieden plaatjes op te slaan, zodat je voorkomt, hetgeen je nu
in vooral oude maar ook in helaas vrij recente posts ziet, dat de plaatjes wegvallen,
doordat de originele poster de ooit gebruikte link niet onderhoudt. :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:43
Neem een abbo, dan krijg je webspace bij hun?

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:48

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Damn...
Ga jij het geld neerleggen voor die nieuwe HDDs die ze nodig gaan hebben dan?
Lijkt me sterk dat ze het geld daar voor over hebben.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:44

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijkt u eens: Tweakers.net abonnementen :)
Bij een full abbo krijg je 500MB fotoalbum capaciteit.

[ Voor 37% gewijzigd door Microkid op 14-04-2007 22:37 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Maar je houdt ook daarmee het probleem van dode plaatjes, geen abbo meer = weg plaatjes.
Het internet is niet echt een goede plek voor langetermijnoplossingen, vooral omdat het allemaal niets mag kosten he ;)

[ Voor 40% gewijzigd door fsfikke op 14-04-2007 22:40 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

fsfikke schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 22:39:
Maar je houdt ook daarmee het probleem van dode plaatjes, geen abbo meer = weg plaatjes.
In principe hou je dat altijd. Als de host weg is, zijn de plaatjes weg. Dit geldt voor ISP-ruimte, gratis sites, eigen sites, eigen servers, noem maar op.

Het probleem, voor zover het al een probleem is, is niet echt op te lossen. :)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Plaats ze bij http://tinypic.com, of www.imageshack.org, en ze zullen niet snel verdwijnen.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Jk_W schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 22:41:
Het probleem, voor zover het al een probleem is, is niet echt op te lossen. :)
Niet mee eens. TS heeft imo een goed punt: als je space aanbied wat alleen op GoT gebruikt kan worden, hou je meer plaatjes in stand. Echter, kost wel HD ruimte, zeker als je het voor niet abo's gaat doen loopt het snel op :) Daarom kan ik het me voorstellen dat ze er niet happig op zijn. Die HD's hoeveel niet veel te kosten, maar al die plaatjes moeten ook over de lijn worden gepompt

[ Voor 16% gewijzigd door We Are Borg op 14-04-2007 22:50 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
volgens mij is het bij imageshack zo dat als je plaatje een bepaalde tijd online staat en daarbij een bepaalde tijd niet bekeken wordt, dat ie wel verwijderd wordt.

die lui hebben natuurlijk ook geen oneindige opslagruimte

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
BasieP schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 22:51:
[...]

volgens mij is het bij imageshack zo dat als je plaatje een bepaalde tijd online staat en daarbij een bepaalde tijd niet bekeken wordt, dat ie wel verwijderd wordt.

die lui hebben natuurlijk ook geen oneindige opslagruimte
Dan gebruik je toch lekker http://xs.to/ en http://flickr.com/ :?

Maargoed, dit zit inderdaad in de abo, en lijkt me niet iets dat aan Tweakers.net is..

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me inderdaad niet zo'n tof plan, ten eerste hebben we al zoiets, de abo's, en ten tweede gaat zoiets zo onwijs veel verkeer trekken dat True het ook vast niet leuk zal vinden.
* moto-moi mompelt iets van 'eudoria'

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-11 12:55
Dat je na een aantal posts, net zoals toegang bij de HK of SG, een kleine opslagruimte krijgt lijkt me een goed idee. Alleen denk ik dat de mensen van Tweakers.net er op zitten te wachten :+ .

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
hello_moto schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:33:
Dat je na een aantal posts, net zoals toegang bij de HK of SG, een kleine opslagruimte krijgt lijkt me een goed idee. Alleen denk ik dat de mensen van Tweakers.net er op zitten te wachten :+ .
Lijkt mij ook een goed idee, even gauw een paar honderd posts erbij maken hoor 8)7

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-11 12:55
RoD schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:35:
[...]

Lijkt mij ook een goed idee, even gauw een paar honderd posts erbij maken hoor 8)7
Dan gaan ze toch lekker screenen, net zoals bij de HK-toegang :> .

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 21:56

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Mij lijkt het wel handig maar dan niet voor alles idd dat kost te veel schijfruimte / bandbreedte.
Maar ik vind dat Tweakers best wel de plaatjes bij how-to's of guides mag opslaan. Dit komt de users en Got zelf ten goede..

• moto-moi

moto-moi

Mr_gadget schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:03:
Mij lijkt het wel handig maar dan niet voor alles idd dat kost te veel schijfruimte / bandbreedte.
Maar ik vind dat Tweakers best wel de plaatjes bij how-to's of guides mag opslaan. Dit komt de users en Got zelf ten goede..
Daar hebben we http://faq.tweakers.net voor, maar als mods dat niet gebruiken kan ik ze niet dwingen ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mr_gadget schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:03:
Nofi, maar volgens mij gebeurt dat al hoor :)

En wat die webspace bij GoT betreft: zolang d'r websites bestaan die gratis webspace aanbieden voor iedereen, denk ik dat er voldoende in een behoefte wordt voorzien en dat GoT daar niet nog eens extra op in hoeft te springen.

Even voor de jonkies onder ons: toen ik 10 jaar terug begon met studeren kon je ook al gratis webspace krijgen. Fortunecity was een bekende speler, en zo waren er nog meer. 25Mb was een zee van ruimte - en als je een beetje plaatjes resized voor gebruik op internet dan is dat het nog :) Als je dan meer nodig had dan opende je gewoon een extra gratis accountje. En dan vanuit de homepage gewoon redirecten naar dat andere account. Medestudenten van me hadden 250 Mb webspace - en dat was niet eens lastig te realiseren.
Toen waren er nog veel minder aanbieders als nu, en tegenwoordig wordt er veel meer gratis webspace per aanbieder aangeboden. Aanbod is dus een stuk groter geworden. D'r zijn zelfs gratis fotoservers... dus eigenlijk vind ik het "op GoT hosten omdat het bij een GoT-post hoort" eigenlijk gewoon een beetje gemakszuchtig. Nofi natuurlijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-11 13:51

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

hello_moto schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:59:
[...]

Dan gaan ze toch lekker screenen, net zoals bij de HK-toegang :> .
Enig idee wat dat voor $@#$#@-werkje het screenen is? :P HK-Screening was al een redelijke hoeveelheid werk destijds om bij te houden, nog een screening erbij wordt een drama :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

moto-moi schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:09:
[...]

Daar hebben we http://faq.tweakers.net voor, maar als mods dat niet gebruiken kan ik ze niet dwingen ;)
Gebeurt dat zo weinig dan? :o Nouja, in de Devschuur hebben we voor zover ik uit het hoofd weet maar één plaatje in de FAQ en dat staat op de FAQ-space, dus wij zijn in elk geval goed bezig. :+
gorgi_19 schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:36:
[...]

Enig idee wat dat voor $@#$#@-werkje het screenen is? :P HK-Screening was al een redelijke hoeveelheid werk destijds om bij te houden, nog een screening erbij wordt een drama :)
In principe zou dat dezelfde screening kunnen zijn waarbij 2 rechten worden toegekend in plaats van eentje. :P Maar goed, ik zie dat eigenlijk niet zo zitten. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• moto-moi

moto-moi

Lijkt me ook opgelost, allemaal abo nemen :P

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.