computer reset vanzelf!??

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:50

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

Ik heb een ATX voeding (geloof ik) maar het probleem is , dat mijn computer soms spontaan herstart, soms doet ie dat 5x per avond en soms een week niet.

Ik heb van iemand gehoord dat dat komt ,als je voeding kapot is, klopt dit en helpt het vervangen van mijn voeding?

help me aub, want ik word er echt gek van. :(

Verwijderd

doet ie van mij ook, komt waarschijnlijk door het overklokken. Heb hem draaien op de normale koeler, waardoor de cpu een beetje warm wordt, zal hier wel door komen :o

Verwijderd

ja je voeding is mol.... heb er ook last van gehad nieuwe erin probleem opgelost

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

dat had ik met mn nieuwe modem, nu dus weer mn oude :(

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

Ik had het ook veel te vaak toen ik m'n Pc van 166 naar 200 had geklokt. Hij draait nu weer op 166 vanwege DIE reden :(

Somd gebeurt het ook op 166 :'(

• DennisBoom
  • Laatst online: 11-08 11:59
Kan van alles zijn:

- Voeding levert te weinig vermogen oftewel je hebt teveel hd's, cd-rom spelers etc. aan je voeding hangen

- CPU wordt te warm (slechte koeling, overgeklokt)

- Geheugen is niet helemaal ok

- Bus draait te hard voor insteekkaarten

Geen beurs, geen tempo

• FFF
  • Laatst online: 22:49

FFF

zou kunnen dat je een cyrix hebt of een amd k6 (I,II,III) daar kun je alles meemaken, heb zelf ook ervaringen hiermee ( :'( )
mvg FFF

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he,

allemaal alvast bedankt, ik denk toch dat het aan de voeding ligt, ik heb een p3 500 en niks overgeklokt dus daar ligt het niet aan. Aan de bus zal het wel niet liggen, kan dus alleen de voeding zijn, of het geheugen, maar ja, is kut te controlleren he. of omwisselen, maar dan moet je wel iets om te wisselen hebben

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
Nog iets

DennisBOOM>>> een voeding moet het toch normaal gewoon aankunnen wat je eraan hebt hangen, ik heb gewoon 2 harde schijven, een dvd speler en een cdwriter eraan hangen, een voeding hoort dat toch gewoon aan te kunnen of niet??

antwoord je aub?

• DennisBoom
  • Laatst online: 11-08 11:59
Normaal gesproken wel, maar het komt wel eens voor dat je voeding het niet trekt en dat dan je PC vastloopt of reboot. Probeer gewoon eens een tijdje te draaien zonder alles wat je tijdelijk kunt missen, zoals je cd-writer/dvd-speler.

Geen beurs, geen tempo

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he

dennisboom>>> bedankt voor de snelle reactie, maar als ie het niet trekt dan trekt hij het toch gewoon niet, en dan moet het toch niet zo zijn dat hij het soms wel trekt en soms niet, want hij valt bv niet uit als ik opeens de dvd of writer ga gebruiken, soms reset ie gewoon als ik helemaal niks doe en tv zit te kijken. En soms gebeurt dat 5x op een avond (zoals gisteren toen ik verdomme online was aan het unreal tournamenten en er heel goed voorstond) en soms gebeurt het een week lang niet, wordt er echt gestoord van :(
Pagina: 1