Over enkele weken ga ik op mezelf wonen en heb ik eindelijk plaats voor projectie
De afgelopen jaren heb ik regelmatig bij een vriend een filmpje gekeken op 2.10 meter breed en dat ik wil ik dadelijk ook
. Hij had echter een grote CRT, zo'n ding lijkt me hartstikke leuk alleen veelte groot voor mijn kamer. Nu ben ik dus opzoek naar een LCD of LDP projector tot maximaal 1400 euro. Dit heb ik beschikbaar voor enkel de projector, hiernaast heb ik nog zo'n 250 euro beschikbaar voor het scherm en bekabeling.
Nou goed, ik ben dus wat opzoek gegaan op onder andere Projector Central en Htforum en in de bekende pricewatch. De volgende projectors komen in aanmerking:
Hoe zit het overigens met dooie pixels bij lcd en dlp projectoren? Is dit wat betreft garantie net zo vaag/idioot als bij lcd monitoren?
Heeft iemand daarnaast een idee waar ik deze projectoren in de omgeving van Nijmegen kan bekijken?
Nou goed, ik ben dus wat opzoek gegaan op onder andere Projector Central en Htforum en in de bekende pricewatch. De volgende projectors komen in aanmerking:
- Epson TW-700 (LCD)
- Optoma HD-70 (DLP)
- BenQ PE7700 (DLP)
- Sanyo PLV-Z5 (LCD)
Hoe zit het overigens met dooie pixels bij lcd en dlp projectoren? Is dit wat betreft garantie net zo vaag/idioot als bij lcd monitoren?
Heeft iemand daarnaast een idee waar ik deze projectoren in de omgeving van Nijmegen kan bekijken?