Wat een ... site! HOE K*T kun je zijn. liggen ze hier iedereen af te kraken. Man werk proffesioneel of werk niet!
Ach gutVerwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 21:17:
Wat een ... site! HOE K*T kun je zijn. liggen ze hier iedereen af te kraken. Man werk proffesioneel of werk niet!
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zegt toch genoeg? En anders moet je even Het algemeen beleid, en met name Het algemeen beleid #topicgesloten lezen. Als je het er niet mee eens bent kan je hier nalezen wat te doen: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!Sprite_tm schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:56:
Mijn glazen bol is naar de glazen-bol-reparateur, maar ik kan mijn kijk-op-afstand-wat-er-mis-is-skillz loslaten mbv deze knikker, misschien dat ik op die manier een oplossing voor je probleem kan vinden zonder de details te weten... Even goed concentreren.... ommmmm.... Jaah, er komt iets... Ik zie de oplossing duidelijk nu: Je moet je beseffen dat er ook nog zoiets als een 'buitenland' is, de huidige president afzetten en vervangen door iets of iemand met een hoger IQ en je legers terugtrekken uit Iraq. Ow, wacht, dat is de oplossing voor een ander probleem; sorry, dan kan ik je toch niet helpen
Serieus tho': we verwachten op Tweakers dat je iig met een hoop meer info aankomt en zelf ook wat research doet. Je vertelt bijvoorbeeld compleet niet om wat voor apparatuur het gaat, wat je zelf al geprobeerd hebt, waar je al gezocht hebt voor meer info, en meer van dat soort dingen. Probeer je probleem eerst maar eens zelf op te lossen, en als dat niet lukt kom dan met een goede topicstart waar het bovenstaande allemaal wel instaat, terug.
Misschien over zijn vorig topic dat gesloten is
Volgens mij moet jij je wat professioneler opstellen:
Is duidelijk genoeg toch?Serieus tho': we verwachten op Tweakers dat je iig met een hoop meer info aankomt en zelf ook wat research doet. Je vertelt bijvoorbeeld compleet niet om wat voor apparatuur het gaat, wat je zelf al geprobeerd hebt, waar je al gezocht hebt voor meer info, en meer van dat soort dingen. Probeer je probleem eerst maar eens zelf op te lossen, en als dat niet lukt kom dan met een goede topicstart waar het bovenstaande allemaal wel instaat, terug.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()