Er is iets flink mis...

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik krijg al een paar minuten de volgende zooi over mijn scherm als ik naar t.net of GoT surf..

<221>Feb 6 16:31:32 wwwd[25749]: ELAP=0, TO=192.198.164.137, FROM=130.144.47.171, DIR=OUT, INTF=130.139.35.38, PORT=http, PERM=OUT+MED, USER=trust, PPID=25741, ALVL=MED, CTOS=207, URL=https://eroom2.intel.com:443, ID=ySoY1JZG, MTHD=CONNECT, MSG=Connection established with the server <221>Feb 6 16:31:32 wwwd[25749]: ELAP=0, TO=212.189.235.11, FROM=130.144.47.171, DIR=OUT, INTF=130.139.35.38, PORT=http, PERM=OUT+MED, USER=trust, PPID=25741, ALVL=MED, CTOS=574,

En dan een pagina of 30 vol...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:39

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En dat heeft te maken met de t.net servers?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Geen idee. Maar ik kreeg dit alleen op t.net en GoT.

• Femme
  • Laatst online: 08:39

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Is het geen foutmelding van de firewall of proxyserver ofzo?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Nope. Dan komt er een standaard html file naar voren met de melding daarin. En dit was de pagina van t.net (of GoT, lag eraan waar ik zat) met een hele hoop van deze crap erdoorheen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Hmmm... thuis had ik het inderdaad niet. Maar kan je me even een pleziertje doen en die crap even weggooien van het forum? Ik denk niet dat ze het hier zo leuk zullen vinden als dit er allemaal op blijft staan.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik denk niet dat ze het hier zo leuk zullen vinden als dit er allemaal op blijft staan.
Euh... dat maakt niet uit. Dit kun je gewoon opvragen met het Whois-commando (onder *nix). Is gewoon openbare info, gekoppeld aan het IP-block wat Philips in bezit heeft.

Virussen? Scan ze hier!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 09:03 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Euh... dat maakt niet uit. Dit kun je gewoon opvragen met het Whois-commando (onder *nix). Is gewoon openbare info, gekoppeld aan het IP-block wat Philips in bezit heeft.
Ik weet het.. Maar er staan telefoonnummers bij en dergelijke. En allemaal gekoppeld aan mijn naam. Beetje uit zelfbescherming denk ik. :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:01

Jaymz

Keep on moving !

Op z'n minst is het netjes om te doen, zeker als iemand er om vraagt.

Kleine moeite, groot plezier.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Hmmm... kan het nog weggehaald worden???

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Moet je niet surfen op je werk als je het niet mag!
Gewoon laten staan, die tel nummers zijn openbaar, en als jij iets doet wat niet mag, jouw probleem, niet die van GoT/tweakers.

Misschien hard, maar jij doet iets wat niet mag, je geeft zelf je ip weg door iets te posten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

en het is nog weggehaald ook :(

Mag ik vragen waarom?
Wat is de norm voor een verwijdering van een topic?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 11:38 schreef SLaSH! het volgende:
en het is nog weggehaald ook :(

Mag ik vragen waarom?
Wat is de norm voor een verwijdering van een topic?
Die informatie is inderdaad openbaar, en ik mag wel surfen op mijn werk. Alleen heb ik een verzoek geplaats om deze informatie weg te halen gewoon omdat er informatie tussenstond die hier niet thuishoort. Mensen die access hebben tot de logs kunnen achter mijn ip adres komen als ze dat willen. De rest hier heeft er weinig mee te maken vandaar mijn verzoek.

Ik heb er niet om gevraagd om bekend te maken waar ik werk met de namen van de servers en de ip adressen erbij...

* mvds bedankt Tom hiervoor...
Pagina: 1