Toon posts:

REELBOX Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wegens het ontbreken van een algemeen toptic over deze toch wel aardige sat receiver nu een draadje :) :

Ik ben momenteel de bezitter van een Dreambox DM7000 met HDD. Hiermee kan je vrij probleemloos cardsharen.
Wat ik echter een nadeel vind is:
-Geen twin tuner
-Geen mogelijkheden tot LAN streaming van MP3/DivX
-Niet zo breed als mijn Marantz versterker

Nu overweeg ik dus al enige tijd een REELBOX Lite, de DVD brander en HDD zet ik er dan zelf wel in want dit scheelt nogal in aanschaf met een volledig exemplaar.
256MB schijn je alleen echt nodig te hebben om DVD's te branden, met de standaard aanwezige 128MB moet je al aardig uit de voeten kunnen.

Ik weet dat cardsharen mogelijk is, maar of je nu daadwerkelijk MP3 en DivX kan streamen daar hoor ik nergens een eenduidig antwoord op.
Zijn er hier bezitters van een REELBOX die wat meer ins en outs kunnen geven over dit apparaat?

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:22
denk dat je beter op forums als satsjaak.eu of sat4all.com kunt gaan kijken 8)

heb hier trouwens ook een dreambox dus kan er verder niets over zeggen..

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat ding ziet er schitterend uit, maar:
CSS Encryption DVD's (Original Retail) will not function due to no licence being applied for by RMM AG. This is hope to be resolved shortly.
Lijkt me toch een beetje vreemd. Dat zou betekenen dat je zowat geen enkele commerciële DVD kunt afspelen.

Streaming lijkt er juist voor te zijn om vanuit de realbox naar een PC te streamen i.p.v andersom.

[ Voor 14% gewijzigd door voodooless op 16-04-2007 10:59 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

voodooless schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:56:
Dat ding ziet er schitterend uit, maar:

[...]

Lijkt me toch een beetje vreemd. Dat zou betekenen dat je zowat geen enkele commerciële DVD kunt afspelen.
Wellicht dat in de ooficiele firmware dit niet ingebakken zit, ivm licentie issues, maar dat je heel makkelijk een firmware met dit kan downloaden ?

Beste film ooit

Verwijderd

Voor zover ik weet is Reelbox ter ziele gegaan. De meeste winkels hebben 'm dan ook niet meer op vooraad. Jammer aangezien 't de 1e Linux ontvanger was die uitgebreid kon worden voor HDTV.

Nou ja, dan maar ff wachten op de Dreambox DM8000. Dat zou 'n goede opvolger van m'n DM7000 worden :-) Gbox moet iig wel gewoon op de DM8000 kunnen draaien, aangezien er ook 'n Gbox versie voor x86 is. De DM8000 zal nl. voorzien worden van 'n AMD Elan CPU, die x86 compatible is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:40:
Voor zover ik weet is Reelbox ter ziele gegaan. De meeste winkels hebben 'm dan ook niet meer op vooraad. Jammer aangezien 't de 1e Linux ontvanger was die uitgebreid kon worden voor HDTV.

Nou ja, dan maar ff wachten op de Dreambox DM8000. Dat zou 'n goede opvolger van m'n DM7000 worden :-) Gbox moet iig wel gewoon op de DM8000 kunnen draaien, aangezien er ook 'n Gbox versie voor x86 is. De DM8000 zal nl. voorzien worden van 'n AMD Elan CPU, die x86 compatible is.
Reelbox is zeker niet ter ziele gegaan, hun eerste release is een giga flop geweest.
De 2de release, de lite versie is zo goed verkocht dat ze al 2 maanden niet meer kunnen leveren.
In Mei komen er weer nieuwe waaronder ook een versie die standaard HD aan boord heeft.

Ik heb de box van Sjaak maar hij kon mij helaas ove streaming niets vertellen
Pagina: 1