Mijn broer heeft vanaf de lancering de PS3 in huis staan. (Hij is licht verstandelijk gehandicapt, vandaar dat ik hem probeer te helpen)
Ik heb al hier en daar op internet gekeken maar kom er niet echt uit.
Het volgende is aan de hand:
Als hij de PS3 aan zet gaat het lampje rechts branden, rood van kleur.
Als hij deze 1 keer aan raakt om het systeem aan te zetten wordt het lampje groen.
Kort hierna volgen twee korte piepjes en gaat het lampje knipperen in een rode kleur.
Het systeem doet vervolgens niets meer. Nu las ik hier en daar over warmte problemen echter staat de PS3 gewoon bovenop een lage kast zonder er iets omheen. Hij heeft er ook al een week of 3 fanatiek zonder problemen op zitten te spelen.
Het probleem doet zich voor sinds hij een blu-ray afstandbediening heeft gekocht voor zover ik van hem begrijp.
Iemand hier ervaring mee ?
Ik heb al hier en daar op internet gekeken maar kom er niet echt uit.
Het volgende is aan de hand:
Als hij de PS3 aan zet gaat het lampje rechts branden, rood van kleur.
Als hij deze 1 keer aan raakt om het systeem aan te zetten wordt het lampje groen.
Kort hierna volgen twee korte piepjes en gaat het lampje knipperen in een rode kleur.
Het systeem doet vervolgens niets meer. Nu las ik hier en daar over warmte problemen echter staat de PS3 gewoon bovenop een lage kast zonder er iets omheen. Hij heeft er ook al een week of 3 fanatiek zonder problemen op zitten te spelen.
Het probleem doet zich voor sinds hij een blu-ray afstandbediening heeft gekocht voor zover ik van hem begrijp.
Iemand hier ervaring mee ?