Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rc auto kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn rc auto reageerd niet als ik wil sturen maar wel als ik gas geef? RARA? weet iemand de oplossing of weet iemand hoe dat komt? ik zou het zeer op prijs stellen als iemand zou reageren.

mvg

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Contactjes van de joystick in de remote nakijken.

Owja, en schroefje 33 2 slagen naar links draaien helpt ook altijd!...... Serieus, wat moeten we hier nou mee, het kan 1001 redenen hebben waarom je speelgoedje niet meer goed werkt.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Als je je daarvoor aanmeld voor een forum, kun je dan niet beter bij een RC forum zijn?
Verder kan niemand hier iets mee tuurlijk. Alles kan kapot zijn, je zender, je ontvanger, je servo en kijk ook eens of je hem wel aangesloten hebt. :+

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11 15:54
check je kristallen. Als die teveel trillingen hebben gehad kunnen ze minder goed functioneren. Zo werkt mijn gas geven ook nog wel, maar het sturen trilt als een gek

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mijn glazen bol is naar de glazen-bol-reparateur, maar ik kan mijn kijk-op-afstand-wat-er-mis-is-skillz loslaten mbv deze knikker, misschien dat ik op die manier een oplossing voor je probleem kan vinden zonder de details te weten... Even goed concentreren.... ommmmm.... Jaah, er komt iets... Ik zie de oplossing duidelijk nu: Je moet je beseffen dat er ook nog zoiets als een 'buitenland' is, de huidige president afzetten en vervangen door iets of iemand met een hoger IQ en je legers terugtrekken uit Iraq. Ow, wacht, dat is de oplossing voor een ander probleem; sorry, dan kan ik je toch niet helpen :+

Serieus tho': we verwachten op Tweakers dat je iig met een hoop meer info aankomt en zelf ook wat research doet. Je vertelt bijvoorbeeld compleet niet om wat voor apparatuur het gaat, wat je zelf al geprobeerd hebt, waar je al gezocht hebt voor meer info, en meer van dat soort dingen. Probeer je probleem eerst maar eens zelf op te lossen, en als dat niet lukt kom dan met een goede topicstart waar het bovenstaande allemaal wel instaat, terug.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.