Toon posts:

[PS2] Muziek via usb-stick?

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een mooie zilveren PS2, en ik was benieuwd of je ook muziek/mp3 van een usbstick af kan spelen.
Ik heb de GoT-search gebruikt en op Google gezocht maar ik heb niets kunnen vinden.

Bvd,

Verwijderd

probeer het uit zoveel tijd kost het toch niet ??

met je zoek actie heeft je al meer tijd gekost neem ik aan

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Mp3 bestanden op een usb stick gezet, gewoon in de root -> wordt niet herkend.
Een map genaamd "Music" aangemaakt en daar muziek ingezet -> niet herkend.

Dus nu de vraag: is het uberhaupt mogelijk om van een usb stick muziek af te spelen op de PS2?
En zo ja, welke formaten?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV aangezien dit een vraag is :)

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 17:41
Alleen als je ps2 gemod is. Dan is er een ps2 media player die dit kan geloof ik. Standaard dus niet mogelijk helaas. (xbox geeft met dat soort dingen een hoop meer mogelijkheden.)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:37:
Ik heb Mp3 bestanden op een usb stick gezet, gewoon in de root -> wordt niet herkend.
Een map genaamd "Music" aangemaakt en daar muziek ingezet -> niet herkend.

Dus nu de vraag: is het uberhaupt mogelijk om van een usb stick muziek af te spelen op de PS2?
En zo ja, welke formaten?
Google is je vriend ;)
http://66.102.9.104/searc...=1&gl=nl&client=firefox-a
en probeer hier eens op te zoeken;
SMS: Simple Media System player for the ps2

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:28:
Hallo,

Ik heb een mooie zilveren PS2, en ik was benieuwd of je ook muziek/mp3 van een usbstick af kan spelen.
Ik heb de GoT-search gebruikt en op Google gezocht maar ik heb niets kunnen vinden.

Bvd,
humzz ik heb effe google bij de strot gepakt en je liegt dat je barst over dat er niks tevinden is :+

http://www.speurders.nl/c...de_ps2_incl_software.html

oke effe kort het is mogelijk bet een bepaalt soort sticks en speciaale software als je hem omgebouwt heb je ps2 kun je mischien die software ook downloaden sucses
Alleen als je ps2 gemod is. Dan is er een ps2 media player die dit kan geloof ik. Standaard dus niet mogelijk helaas. (xbox geeft met dat soort dingen een hoop meer mogelijkheden.)
mag jij liegen van jou mama als je het gewoon orgineel op een dvdtje koopt die er speciaal voor gemaakt is kan het gewoon maar goed je zou wel zo'n gast zijn die brein haat O-)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 19:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je kan dus niet standaard mp3's van een usbstick afspelen?>
Dat is jammer..
Bedankt voor het zoeken!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 17:41
Niks brein haterij, je mag je ps2 wel modificeren zolang je er geen illegale dingen meedoet. Deze software is freeware, dus zolang je het daarvoor doet mag dat.
Er is ook een methode dat je hem niet eens hoeft te hebben omgebouwd om toch dergelijke kleine software vanaf de memorycard op te starten.
Legaal en goedkoper dan zo'n cd/dvd. :)
En ik mag inderdaad wel liegen van mijn mamma, heb het zonet even nagevraagt voor je. :)

Verwijderd

warcow schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 20:09:
Niks brein haterij, je mag je ps2 wel modificeren zolang je er geen illegale dingen meedoet. Deze software is freeware, dus zolang je het daarvoor doet mag dat.
Er is ook een methode dat je hem niet eens hoeft te hebben omgebouwd om toch dergelijke kleine software vanaf de memorycard op te starten.
Legaal en goedkoper dan zo'n cd/dvd. :)
En ik mag inderdaad wel liegen van mijn mamma, heb het zonet even nagevraagt voor je. :)
zweet dat je mag liegen :+
maar denk als je je ps2 laat ombouwen dat dat wel iets meer kost dan een usb stick
Pagina: 1